anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wygenerowałem kupon i nie mogę go użyć

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kiskor
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

Parę dni temu wygenerowałem kupon za 10 monet, niby wisi jako gotowy do użycia, ale jak mam zapłacić nie ma tego kuponu nigdzie. Zakup za ponad 40 zł.

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Kiskor Używasz go podczas płatności, masz na dole zapłać mniej, klikasz i wtedy(jak masz takowy) możesz go wykorzystać, oczywiście są takie zakupy na których nie możesz  z niego skorzystać.W jaki sposób mogę wykorzystać (bon) kod na allegro.png

oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Dzięki, tak robię i nic. Już spróbowałem dodać inny przedmiot. A jak wiadomo, czy mogę skorzystać z kuponu?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Dzięki, ale nic to nie da, dodałem np. tabletki do zmywarki i też nie mam kuponu.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jeżeli jest w tych zakupach jakiś produkt którego nie można zakupić za kupony, dodawanie nic nie da, należałoby raczej odejmować i szukać który.  W tych nie skorzystasz z kuponu:

lew433_0-1620143236442.png

 

oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Ale tylko jest jeden produkt 😄

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kiskor a czy widzisz ten kupon w tej zakładce

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Tak, widzę go 🤔

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kiskor a podasz mi jeszcze numer oferty, w której chciałbyś dokonać zakupu? Wyjaśnię to dla Ciebie! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Dziękuję bardzo! Jedna z ofert to 10061052150 a druga 6955163820.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kiskor chyba rozgryzłam problem 🙂 
Czy miałeś zazanczoną płatność z góry przez Allegro Finanse? U mnie np. od razu zazancza się płatność z Allegro Pay, a wtedy nie można wykorzystać kuponu

la_nika_0-1620203491023.png

A po zmianie metody płatności np. na szybki przelew taka opcja się pojawia, czy to wyjaśniło sprawę? Czy szukać dalej?

la_nika_1-1620203610552.png

 

 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Nie, niestety nie mam Allegro Pay. Nie wiem, dlaczego miałem negatywne saldo -0,40 zł (niby za kupno dwóch kuponów w przyszłości). Zapłaciłem, może dlatego.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kiskor tak, kiedyś za wygenerowanie kuponu pobieralismy opłatę w wysokości 0,20 zł, czyli będzie to opłata za wygenerowanie dwóch kuponów. Pomogło? 
Jeśli nie to prześlę to do konsultacji, czy możesz podesłać mi zrzut ekranu z formularza dostawy i płatności?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Screenshot_20210504_172100_pl.allegro.jpg

Screenshot_20210504_171400_pl.allegro.jpg

Proszę bardzo, dziękuję jeszcze raz!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kiskor sprawdź proszę teraz, powinno działać, otrzymałam informację, że problem polegał na tym, że miałeś zablokowane konto, ale teraz jest już wszystko okej i kupon powinien być możliwy do wykorzystania do 11.05.2021r. 
Potwierdź proszę czy udało się go użyć? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

Niestety nie mam jeszcze takiej możliwości

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kiskor strasznie Cię przepraszam, że napotykasz takie problemy! Poprosiłam aby została do Ciebie wysłana wiadomość z kodem z tego kuponu, wówczas będziesz mógł go wykorzystać wpisując po prostu kod, ja nie mogę Ci go podać na forum z oczywistych względów 😉 
Jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi, ale podejrzewam, że jeszcze dziś dostaniesz taką wiadomość. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kiskor
#8 Zapaleniec

A ja Ci bardzo dziękuję, naprawdę. Miałem sobie odpuścić, ale co jakbym miał taki sam problem z następnym kuponem? Dziękuję jeszcze raz za pomoc.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kiskor oczywiście, bardzo dobrze, że się upominasz o ten kupon, ja często korzystam z monet i kuponów i nie chciałabym, żeby mi przepadło, więc rozumiem to bardzo dobrze 🙂
Wiem, że moja koleżanka skontaktowała się z Tobą i przesłała Ci kod, mam nadzieję, że teraz uda się go zrealizować, a gdybyś napotkał problemy to proszę napisz, znajdziemy rozwiązanie 🙂  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów