Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dzisiaj napisal mi taką wiadomość:
Witam, dziś odebrałem paczkę dobrze zawinięta w folię bąbelkową, ale coś w środku radia lata i widać po śladach na śrubkach ,że było rozkręcane. Także co ro bimy zwrot towaru i negatywny komentarz czy wy zwrócicie mi 30zł i komentaz będzie pozytywny a radio zostanie u mnie ?
Proszę o odpowiedź jak ta sprawę rozwiązujemy ?
Jak byście to rozwiązali? Nie założył dyskusji, nie złożył reklamacji, nie ma zwrotu. Kwota śmieszna ale chodzi mi o fakt, dla mnie to próba wyludzenia.
@skleppro100 wyłudzenie, jak się ugniesz będziesz miał coraz więcej takich ofert, więc napisz mu że wysyłasz kuriera po radio i rozpatrzysz reklamację w ciągu 14 dni, poczekaj na reakcję i wróć do nas 🙂 a maila zarchiwizuj 🙂
Ok
@skleppro100 Zostaw sobie ta wiadomość(może się przydać) poproś o odesłanie radia w celu rozpatrzenia reklamacji, negatywa możesz nie uniknąć, niestety.
Napisałam, wrócę z info jak odpowie
@skleppro100 Sprzedawałeś jako używane czy nowe? Sprawne czy uszkodzone? Jako prywatny czy firma? Przy używanym to że są ślady na śrubkach o niczym nie świadczy.To że coś lata (o ile lata), mogło stać się w transporcie.Kurierzy z paczkami obchodzą się różnie.Próbuje wyciągnąć od Ciebie całą kwotę zakupu? Jeżeli tak, to dla mnie to typowy cwaniak próbujący zostawić sobie coś za darmo poprzez zastraszenie wystawieniem negatywnego komentarza.Poproś go o zdjęcia całej powierzchni na której znajdują się śrubki i porównaj ze zdjęciami które zapewne posiadasz. Sprawdź ich położenie.Będziesz wtedy wiedział czy gość się do sprzętu dobierał.
Powystawówka, sprawne, firma, każde przed wysyłką sprawdzam i jestem na 100% pewna że było całe i grało, na pewno było sprawne. Napisałam że wysyłam po radio kuriera zobaczymy co odpisze
@skleppro100 Dobrze jednak byłoby aby przesłał Ci zdjęcia radia i tych śrubek przed odesłaniem.Będziesz miała wtedy ewentualne dowody na to, że radio było przez niego rozkręcane.Oczywiście o ile posiadasz dokładne zdjęcia tego radia.Wtedy będzie jakaś podstawa do ewentualnego odrzucenia reklamacji.Komentarza niestety zapewne nie unikniesz, ale tak jak napisane jest wyżej zachowaj wiadomości.Może Allegro na tej podstawie będzie skłonne coś zrobić (usunąć), choć szanse marne.
Za 30zł problemy, nie chce się opisywać takich przypadków!😡
Wyłudzenie za pomocą reklamacji!
@skleppro100 Podaj naszym miłym Paniom login klienta > załącz zrzut ekranu z wiadomością > może zainterweniują > @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_