anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wymiana uszkodzonego przedmiotu

TC-Crusaider1922
#1 Nowicjusz#

Kupiłem laptopa niecały rok temu. Miałem problem z zasilaczem i poprosiłem o wymianę na nowy w ramach gwarancji. Teraz zepsuł mi się laptop i czy mogę wymienić na nowy w ramach 12-miesięcznej gwarancji? 

Dodam, że przy problemach z zasilaczem korzystałem przez czat Allegro. Teraz nie mogę tego zrobić 😕

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

składasz reklamację u sprzedawcy , jeśli się to okaże nieskuteczne pisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@TC-Crusaider1922 To zależy od warunków gwarancji, które ustala gwarant, producent, sprzedawca, importer. Masz kartę gwarancyjną?

Najlepiej złóż reklamację sprzedawcy nie z gwarancji, tylko z obowiązkowej rękojmi. Jeśli sprzęt był już naprawiany i kolejna wada jest istotna, masz prawo na podstawie art 560 Kc odstąpić od umowy i domagać się zwrotu wpłaty.

Jeśli to był nowy laptop, rękojmia trwa 2 lata. Do rękojmi nie potrzebujesz żadnych kart gwarancyjnych, sam wysyłasz pismo reklamacyjne. Poczytaj o rękojmi na stronie UOKiK.

oznacz moderatorów