anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystawienie opinii sprzedawcy po więcej niż 90 dniach

PawelZycki
#9 Pomysłodawca#

Proszę umożliwić mi wystawienie opinii Sprzedawcy. 90 dni na wystawienie opinii Sprzedawcy to za krótko, bo nie można uwzględnić obsługi posprzedażowej i gwarancyjnej.

NUMER ZAMÓWIENIA

556cac51-1fc0-11ec-9764-f12af46020eb
 
oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg#

veto

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@PawelZycki bardzo mi przykro, ale nie ma takiej możliwości. Na dodanie swojej opinii masz 90 dni po zakupie i nie możemy wydłużyć tego terminu na Twoje życzenie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

PawelZycki
#9 Pomysłodawca#

To jak mogę ostrzec Kupujących przed zakupami w OleOle?

Jak mogę ocenić fatalną obsługę posprzedażową i skandaliczne praktyki?

Nie respektują reklamacji z tytułu rękojmi, narażając kupujących na dodatkowe koszty wysyłki reklamacyjnej.

Jak sami przyznali: automatycznie wysyłają uzasadnienia odrzucenia reklamacji (uwaga): na skutek nieprawidłowego użytkowania. Później zmieniają uzasadnienie jak im przekazałem pisemną opinię serwisu dystrybutora, z której jasno wynika, że to nie jest wina użytkownika.

Odpowiedź od nich w stylu:

Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?

Za to Allegro Protect należy się pochwała. Robią co mogą aby pomóc.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@PawelZycki tak naprawdę to bym jeszcze zaostrzył możliwość wystawiania opini na

30dni max od upłynięcia terminu na odstąpienie od umowy z możliwościa wystawienia takiej opini tylko po uplywie tego terminu

oznacz moderatorów

PawelZycki
#9 Pomysłodawca#

Ale odstąpić od umowy z tytułu rękojmi można w ciągu 2 lat od zakupu.

I tyle czasu powinno być na wystawienie opinii.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Kto ci takich glupot nagadal? Masz nowe przepisy od 1 stycznia 2023 na 3 naprawie reklamacyjnej tej samej wady w tytulu rekojmi mozesz domagac sie zwrotu srodkow a o reklamacji i jej wykonaniu decyduje slrzedawca

oznacz moderatorów

PawelZycki
#9 Pomysłodawca#

a jaki jest skutek odstąpienia od umowy. Zwrot środków.

Wystawienie opinii powinno być możliwe do czasu wygaśnięcia rękojmi, bo dopiero w trakcie problemów ze sprzętem wychodzi prawdziwe podejście do klienta przez sprzedającego.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Panie na odstąpienie od umowy masz tylko 14dni liczone od dni następnego po odebraniu paczki z towarem a nie dwa lata. 2 lata ci przysluguje reklamacji z tytulu rękojmi i tu nie masz praktycznie możliwości odstąpienia od umowy tak jak pisałem wyżej

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@PawelZycki rękojmia od 1.01.23 r. już nie obowiązuje w transakcjach B2C. Tylko niezgodność towaru z umową. I nie możesz tam żądać odstąpienia od umowy bez spełnienia szczególnych przesłanek. Jedynie naprawa lub wymiana.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@PawelZycki ale ta ocena dotyczyć powinna tylko i wyłącznie transakcji zakupu/sprzedaży.

Moim zadaniem czas na jej wystawienie powinien wynosić 30 dni od zakupu lub 14 dni od momentu odbioru towaru, z automatycznym wydłużeniem o kolejne 14 dni w przypadku zgłoszenia zwrotu.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@medalik_2009 co by się działo jakby 2lata na odstąpienie od umowy w transakcji na odleglość istnialo hehehe nikt by nic na necie nie sprzedał. Moim zdaniem 30dni od upłynięcia terminu na zwrot jest ok i brak oceny gdy towar zostaje zwracany 

oznacz moderatorów

PawelZycki
#9 Pomysłodawca#

A dlaczego powinna dotyczyć tylko zakupu/sprzedaż?

Ja chętnie poznam opinie o obsłudze posprzedażowej.

Na szczęście są jeszcze inne miejsca, gdzie można ocenić obsługę posprzedażową i reklamacyjną: opineo, google itp.

oznacz moderatorów