Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę umożliwić mi wystawienie opinii Sprzedawcy. 90 dni na wystawienie opinii Sprzedawcy to za krótko, bo nie można uwzględnić obsługi posprzedażowej i gwarancyjnej.
NUMER ZAMÓWIENIA
veto
@PawelZycki bardzo mi przykro, ale nie ma takiej możliwości. Na dodanie swojej opinii masz 90 dni po zakupie i nie możemy wydłużyć tego terminu na Twoje życzenie.
To jak mogę ostrzec Kupujących przed zakupami w OleOle?
Jak mogę ocenić fatalną obsługę posprzedażową i skandaliczne praktyki?
Nie respektują reklamacji z tytułu rękojmi, narażając kupujących na dodatkowe koszty wysyłki reklamacyjnej.
Jak sami przyznali: automatycznie wysyłają uzasadnienia odrzucenia reklamacji (uwaga): na skutek nieprawidłowego użytkowania. Później zmieniają uzasadnienie jak im przekazałem pisemną opinię serwisu dystrybutora, z której jasno wynika, że to nie jest wina użytkownika.
Odpowiedź od nich w stylu:
Za to Allegro Protect należy się pochwała. Robią co mogą aby pomóc.
@PawelZycki tak naprawdę to bym jeszcze zaostrzył możliwość wystawiania opini na
30dni max od upłynięcia terminu na odstąpienie od umowy z możliwościa wystawienia takiej opini tylko po uplywie tego terminu
Ale odstąpić od umowy z tytułu rękojmi można w ciągu 2 lat od zakupu.
I tyle czasu powinno być na wystawienie opinii.
Kto ci takich glupot nagadal? Masz nowe przepisy od 1 stycznia 2023 na 3 naprawie reklamacyjnej tej samej wady w tytulu rekojmi mozesz domagac sie zwrotu srodkow a o reklamacji i jej wykonaniu decyduje slrzedawca
a jaki jest skutek odstąpienia od umowy. Zwrot środków.
Wystawienie opinii powinno być możliwe do czasu wygaśnięcia rękojmi, bo dopiero w trakcie problemów ze sprzętem wychodzi prawdziwe podejście do klienta przez sprzedającego.
Panie na odstąpienie od umowy masz tylko 14dni liczone od dni następnego po odebraniu paczki z towarem a nie dwa lata. 2 lata ci przysluguje reklamacji z tytulu rękojmi i tu nie masz praktycznie możliwości odstąpienia od umowy tak jak pisałem wyżej
@PawelZycki rękojmia od 1.01.23 r. już nie obowiązuje w transakcjach B2C. Tylko niezgodność towaru z umową. I nie możesz tam żądać odstąpienia od umowy bez spełnienia szczególnych przesłanek. Jedynie naprawa lub wymiana.
@PawelZycki ale ta ocena dotyczyć powinna tylko i wyłącznie transakcji zakupu/sprzedaży.
Moim zadaniem czas na jej wystawienie powinien wynosić 30 dni od zakupu lub 14 dni od momentu odbioru towaru, z automatycznym wydłużeniem o kolejne 14 dni w przypadku zgłoszenia zwrotu.
@medalik_2009 co by się działo jakby 2lata na odstąpienie od umowy w transakcji na odleglość istnialo hehehe nikt by nic na necie nie sprzedał. Moim zdaniem 30dni od upłynięcia terminu na zwrot jest ok i brak oceny gdy towar zostaje zwracany
A dlaczego powinna dotyczyć tylko zakupu/sprzedaż?
Ja chętnie poznam opinie o obsłudze posprzedażowej.
Na szczęście są jeszcze inne miejsca, gdzie można ocenić obsługę posprzedażową i reklamacyjną: opineo, google itp.