Jakiś czas temu zakupiłam przedmiot na allegro ale po otrzymaniu paczki stwierdziłam,że nie spełnia on moich oczekiwań. Chciałam zwrócić rzecz ale niestety firma nie zgodziła się więc wystawiłam 1 gwiazdkę ,nie napisałam żadnego komentarza co mogło by obrazić. Od tego momentu zaczęły się maile,telefony ,sms o usunięcie tego. Nazwałabym to nękaniem. W ostatnim mailu sprzedający poinformował mnie ,że złożył pozew do sądu i do tego wstawił linka do mojego portalu społecznościowego. Czy mozna cos z tym zrobić?
@_Likos_ Pomożesz w ten sposób uczciwemu inaczej sprzedawcy w pozbyciu się odpowiedniego komentarza po tym, jak zgodził się przyjąć zwrot otwartego produktu, ale zapowiedział, że nie odda pieniędzy 😄
@xyz96 jest takie mądre powiedzenie z przysięgi Hipokratesa: "Primum non nocere”.
Dlatego nie można przewidywać wyroków, i pisać co zrobi sąd.
Ja tylko staram sie w swoich wypowiedziach pokazac MOŻLIWE skutki dla jednej i drugiej strony.
Nie orzekam jakie by było roztrzygniecie sądu. Tutaj znamy tylko stanowisko jednej strony oraz troche sprawy z wypowiedzi moderatorki. Która odrobine sie różni od stanowiska założycielki wątku.
A powiedz mi co zamierzasz zrobić jeśli sprzedawca rzeczywiście pójdzie do sądu i wygra??? ( jak widzimy bywają takie przypadki). Co zamierzasz wówczas powiedzieć @Client:43791813 ???
W tym momencie twierdzisz że nie ma takiej możliwości a jeśli jednak sie zdarzy ???
Mój prawnik z dość dużym doświadczeniem ma powiedzienie " wyroki boskie i sądów są niezbadane" ......
Dlatego chce pokazać różne możliwości nie wykluczając żadnej.
@_Likos_ Daj mi spokój, bo ja nie mam czasu na **piiip**oły, ja tu "pracuję", staram się pomagać w wielu wątkach, zarówno kupującym jak i sprzedającym, sprawia mi to przyjemność i są tego efekty, a Ty masz taką manierę, że raz w tygodniu przychodzisz do jednego wątku i rozwlekasz go do granic absurdu. Ja nie mam czasu na elaboraty i rozprawy filozoficzne w jednym temacie przez tydzień. Moje zdanie zostało już wyrażone, komentarz powinien pozostać, a kupującemu nic nie grozi, to tylko zastraszanie, jak zwykle.
@xyz96 moje dzieci też używają tego argumentu kiedy rozmowa nie przebiega po ich mysli
"nie mam czasu" no ale one maja 3 i 6 lat 🙂
No ale skoro taka Twoja "praca" 😉
@_Likos_ Mój siwy dziadek też używał tego argumentu, gdy ktoś mu zawracał cztery litery i czepiał się jak rzep psiego ogona.
@xyz96 cytat: "staram się pomagać w wielu wątkach, zarówno kupującym jak i sprzedającym, sprawia mi to przyjemność i są tego efekty, a Ty masz taką manierę, że raz w tygodniu przychodzisz do jednego wątku i rozwlekasz go do granic absurdu"
Bo jedni sie starają o ilośc inni o jakość 🙂 . Generalnie to wartości odwrotnie proporcjonalne. Im wieksza ilośc tym gorsza jakośc 🙂
@_Likos_ Mylisz się. Popatrz na rankingi 🙂 Moje i Twoje wyniki.
A teraz pisz rozprawę filozoficzną na temat mojej aktywności na AG, o tym że rankingi nic nie znaczą, i nie zapomnij jej tu wkleić. 🙂
@xyz96 ohh nie. Ja patrze na ogólne tendencje.
Chinczycy też mnóstwo produkuja :). Z tym ze 50-60% to podróbki i buble.
To że piszesz często to co założyciwel wątku chce przeczytać jest widoczne gołym okiem. Czy ma to sens? czasem ma . Czasem nie. A czasem może byc szkodliwe dla zalożyciela bo niesie za sobą ryzyko.
Ot taki "efekt uboczny" Twojego prowadzenia w statystykach
Tak naprawde to nie mam żadnych zastrzeżen co do Twoich technicznych porad: odnośnie supportu, pomocy allegro, linków i artykulów, płatności itp - tutaj naprawde pełen szacunek
Natomiast co do rozwiązań bardziej związanych z praktycznym podejsciem do transakcji cóż tutaj moim zdaniem mylisz sie bradzo czesto.
Aha co rankigów: uwzględnij prosze iloś moich i Twoich wpisów. Wówczas obraz sie troszeczke zmienia
@_Likos_ Ręce i nogi się uginają 🙂 Zobacz, co znowu zrobiłeś ze zwykłego wątku. To już zaczyna być wątek o mnie, jak zazwyczaj. Jeszcze o Japończykach napisz.
Tak, wiem, jesteś lepszy ode mnie 😄
@_Likos_
To że piszesz często to co założyciwel wątku chce przeczytać jest widoczne gołym okiem.
Chinczycy też mnóstwo produkuja :). Z tym ze 50-60% to podróbki i buble.
Porównanie z Chińczykami ma wiele analogii.
Chińczycy też produkują głównie to co Klient chce kupić.
Ma wyglądać profesjonalnie (jak oryginał) i być korzystniejsze (cenowo) dla Kupującego.
A Ci którzy przestrzegają przed używaniem rozwiązań (produktów) wątpliwej jakości - tylko straszą ?
@_Likos_ Artykuł może dość świeży, ale dotyczy sprawy sprzed 15 lat, kupujący nie zapłacił za towar i od razu po kliknięciu w kup teraz wystawił komentarz o treści "oszust, nie polecam". To, że ta kancelaria nie podaje innego, świeższego przykładu takiej wygranej sprawy oznacza, że takich spraw nie znają. Prawdopodobnie działają na zasadzie wysyłania jakichś przedsądowych wezwań a do spraw w sądzie nie dochodzi, bo wiedzą, że tam nie mają żadnych szans.
Autorka wątku wg mnie nie skomentowała transakcji uczciwie, tylko wystawiła złośliwego nega, w zemście za to, że sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaru, którego ponownie nie sprzeda. Jednak nawet jeśli złośliwie, to ma prawo ocenić transakcję negatywnie - może być niezadowolona. Sprzedawca raczej w sądzie nic nie ugra i pozostaje mu tylko straszyć kupującą, że tam się spotkają.
Nawet nie czytam wszystkich odpowiedzi - po prostu jest ich za dużo. A sprawa była bardzo prosta. Wystarczyło odstąpić od zawartej umowy bez podawania przyczyny. I sprawa załatwiona. Nie ma czegoś takiego, że firma nie zgodzi się na zwrot z tytułu odstąpienia od umowy.