Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, co mam uczynić jeśli zakupiłam towar od firmy zagranicznej i już dawno po terminie i cisza. Wysłałam wiadomości do sprzedającego i nic, zero odpowiedzi, nie mam żadnych informacji na temat listu przewozowego. Co zrobić w tej sytuacji?
@justynasawicka83 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i poproś tam o pomoc Allegro. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w Dyskusji w ciągu 24 godzin. W Dyskusji możesz żądać niezwłocznego dostarczenia towaru lub odstąpić od umowy ze względu na przekroczenie terminu dostawy i domagać się zwrotu całej wpłaty. Po każdej wypowiedzi sprzedawcy proś o pomoc Allegro.
Gdyby Dyskusja nie przyniosła rozwiązania, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@justynasawicka83 Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index