anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

You have been blocked

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:71474119
#7 Wielbiciel#

Moje konto zostało zablokowane kiedy używam przeglądarki Chrome

"You have been blocked."

Proszę o jego odblokowanie. Wysłałem już do Was kilkanaście mailów

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:71474119. Proszę, podeślij zrzut ekranu z widocznym komunikatem. Na Twoim koncie nie ma obecnie żadnych ograniczeń.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:71474119
#7 Wielbiciel#

Client71474119_0-1729104325639.png

 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @Client:71474119.  Skonsultuję to i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:71474119
#7 Wielbiciel#

Na przegladarce Firefox działa dobrze, a na Chrome nawet po wyczyszczeniu cache dostaje blokadę

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A nie blokuesz reklam i dlatego nie możesz przeglądać?

oznacz moderatorów