Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam od sprzedawcy produkt który opłaciłam już i został już nadany nr paczki z odbiorem na poczcie Polskiej.
Po ok godz zauważyłam że wpisałam złe dane do wysyłki. Z automatu poprostu nie spojrzałam na jakie dane wysyłam.
Anulować zamówienia już nie mogę.
Odebrać paczki też nie będę mogła bo nie jest na mnie
Co robić
DZWONIŁAM i pisałam do sprzedawcy ale cisza
Sprzedawca ma weekend. W poniedziałek pewnie odbierze. Zmienić adresu paczki już nie można bo jest w drodze. Pewnie wróci do sprzedawcy a on może obciążyć Cie kosztami powrotnej paczki ponieważ Poczta Polska mu doliczy to do rachunku.
Pół prawdy to całe kłamstwo, wiesz?
Uściślam:
Możesz odstąpić od umowy, zanim odbierzesz przesyłkę, ale będzie się to dla Ciebie wiązać z kosztami. Po pierwsze sprzedający jest zobowiązany do zwrotu najniższego kosztu przesyłki ustawionego w ofercie - jeśli np. miał opcję wysyłki zwykłym listem za 4,30 a Ty wybrałaś paczkę za 14,50, będziesz 10,20 w plecy. Po drugie sprzedający ma pełne prawo potrącić poniesiony koszt zwrotu, jeśli ten zwrot nie był darmowy jak w InPost. O ile pamiętam, poczta kasuje za zwrot tyle, ile za wysyłkę paczką ekonomiczną o danej wadze. Będziesz kolejne kilkanaście złotych do tyłu.
Za gapiostwo niestety się płaci. Co by teraz się nie zrobiło to i tak będą koszta dla kupującej i sprzedającego.
@Kasiulki2 Piszesz o pełnych prawach sprzedającego, a zapominasz o jednym pełnym prawie kupującego - prawie do negatywnej oceny i zaniżenia gwiazdek.
Karać obniżeniem not za to że się samemu źle wpisało adres to normalnemu człowiekowi nawet do głowy nie przyjdzie .Trzeba pogodzić się z pomyłką ,przyjąć to na klatę ,pokryć koszty zwrotu i ewentualnego ponownego nadania .
Tylko jeszcze podaj z jakiego powodu?
A co konkretnie zostało nadane - paczka fizycznie, czy numer paczki? Sprzedawca mógł wpisać numer przesyłki wczoraj, a w poniedziałek dopiero ją nadać. Sprawdź tutaj numer przesyłki - czy widnieje jako nadana:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/
Jeśli nie, wycofanie nie będzie problemem i nie będzie się wiązać z kosztami.
@joanna-wachalska Poczekaj na spokojnie do poniedziałku. Jest weekend, ludzie maja wolne. Nie daj się podpuścić na awantury w typie "negatyw" "zaniż ocenę" itp. Dzwoń w poniedziałek rano i załatw sprawę telefonicznie, tak jest najprościej, bezstresowo. W końcu to Ty wpisałaś zły adres, wię za co karać sprzedawcę ? Za to,że jakiś "doradzacz" preferuje kłótnie ?
@joanna-wachalska ale wpisałaś lub same się wpisały dane na które już kiedyś zamawiałaś ? więc musi być to znajoma osoba, może poproś niech odbierze za Ciebie na poczcie, albo uprzedź może listonosz przyniesie i niech odbierze 🙂 A jak nic nie wskóracie i paczka wróci to dokonaj zwrotu ( odstąpienia ) sprzedawca odda kasę odliczając koszt powrotu paczki bo to spoczywa przy odstąpieniu na kupującym.
A cisza bo zapewne weekend i niektórzy odpoczywają zadzwoń w poniedziałek zapewne wszystko się wyjaśni 🙂
Za wskazanie danych do wysyłki - to Ty odpowiadasz.
Pisz i dzwoń do sprzedawcy - najlepiej dzwoń w poniedziałek rano "do skutku". Jak przesyłka nie została jeszcze wysłana - sprzedawca może zmienić dane do wysyłki - w określonym zakresie. Ew. może wstrzymać zamówienie, a ty możesz zgłosić odstąpienie od umowy i dokonać ponownego zakupu.
"DZWONIŁAM i pisałam do sprzedawcy ale cisza" - jest weekend, sprzedawcy to nie "roboty typu Allegro", nie ma tutaj automatów, a ludzie też chcą mieć jakiś wolny czas. Uszanuj to.