Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Za pierwszym razem paczka nie dotarła w całości. Za drugim razem wysłali i znowu odpisali całą kwotę @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kto nie wysłał i co Ci odpisali? wyjaśnij dokładniej.
@Client:105369544 ok, rozumiem, że chodzi o zamówienie nr dbdc2bb0-e294-11ed-a275-b36795bd7175? Widzę, że w tym zamówieniu kupiłeś od dwóch sprzedających i zakupy od jednego z nich zakup został został anulowany i najprawdopodobniej na wyciągu z banku widzisz dwie kwoty, bo jedna jest kwotą zablokowaną (wartość zamówienia), a druga kwotą wliczającą zwrot od sprzedającego od którego zamówienie jest anulowane. Abym mogła to sprawdzić prześlij proszę potwierdzenie obu płatności na adres spolecznosc@allegro.pl.