Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pytanie. wczoraj przydarzylo mi sie cos co nigdy wczesniej mnie nie spotkalo na innych servisach aukcyjnych typu **piiip** i np. **piiip**. Jestem uzytkownikiem platnej uslugi allegro smart i w ostatnim czasie licytowalem elektronike od jednego ze sprzedajacych. Wczesniej raczej nie bralem udzialu w licytacjach tylko korzystalem z opcjii kup teraz... Gdy aukcje zostaly zakonczone po odczytaniu powiadomienia ,ze owaką aukcje wygralem, przystapilem do platnosci. Zakonczonych pomyślnie aukcjii bylo 9 ktore zakonczyly sie w odstepach czasowych 15min do 1godz. miedzy nimi. Gdy przeszedlem do zakladki moje zakupy wyswietlila mi sie lista zakonczonych aukcjii czekajacych na splate. Ucieszylem sie ze udalo wylicytowac mi sie tanio kilka produktow od tego samego sprzedawcy w zwiazku z tym iz mam alllegro srarta wykupionego przesylke bede mial za free. zaczelem zaznaczac zakupione przedmioty za ktore chcialem zaplacic. jednak nie dalo sie w opcjach jakos skonsolidowac tych wszystkich zakupow. Chcac otrzymac towar jeszcze przed weekendem zaczalem dokonywac wplat za kazda aukcje osobno łudzac sie jeszcze ze po zrobieniu przelewow blikiem gdy juz wszystkie tranzakcje zostana uregulowane nadplata za przesylki zostanie mi zwrocona np. na jakis portfel paypo z ktorego korzystam albo voucher ktory bede mogl wykorzystac na zakupy czyli poprostu odzyskac moje pieniadze tym bardziej ze wszystkie paczki zostaly wyslane razem dopiero nastepnego dnia. Wydawalo mi sie ze jest to logiczne myslem ze takich rzeczy nie trzeba mowic, ze do jednego adresata w tym samym czasie wysylajac 9 tabletow mozna wsadzic w jedna paczke). Rece czlowiekowi opadaja. Po rozmowie z zaklopotanym sprzedawcą ktory mowil ze mial sie ze mna kontaktowac w tej sprawie ale jednak postanowil to wyslac wybierajac opcje korzystną dla niewiadomo kogo, postanowilem skontaktowac z obsluga klijentow allegro. Tam zostalem jedynie "pocieszony" wiadomoscia ze niestety, ale nieraz zdarza mu sie odbierac telefony od ludzi z tym samym problemem. Poinformowal rowniez po zakonczonych licytacjach od tego samego sprzedawcy nalezy chyba anulowac splate tych owych wygranych licytacji i wtedy z kolei cos tam da sie zrobic aby polaczyc te wszystkie zakupy w jeden. Przynajmniej tyle z tego zrozumialem na juz dosc mocno spietych posladkach. Zostalem poinformowany iz nie ma szans na odzyskanie moich dinero. Odrazu pomyslalem ze niektorym ułomkom jak ja tez przytrafialy sie takie sytuacje to dlaczego najwiekszy potencjalnie serwis aukcyjny w Poolsce nic nie zrobil, aby nie narazac swoich stalych klijentow na niepotrzebny stres, ale widocznie w czasach zarazy gdy wiecej ludzi zaczelo robic zakupy maja w poważaniu tak sporadycznie pokrzywdzonych, nas pojedynczych szarych smieci. Wracajac do poczatkowego pytania chcialem sie dowiedziec czy komus jak mi udalo sie wynegocjowac takie korzystne warunki wysylki na portalu. 8 x 8.99zl nie potrafie podac wyniku rownania ale jak za paczki warzace w sumie nie wiecej niz 7kg to mysle ze dill bardzo gruby. Mam nadzieje ze ktos o tym przeczyta albo uslyszy i uda mu sie uniknac tych przyjemnosci. Boli mnie to bardzo bo czuje wielka bezsilnosc. Te moje 80zl za ktore moglem wydac na zakup pasty lagodzacej otarcia miejsc przy odbytniczych. Jak paczke do Anglii 20kg wysylalem to tyle nie placilem za wysylke, a gosciu 390km z Polski odemnie potrafil skombinowac taki transport. A bo potem jeszcze musialby sie cackac z odsylaniem nadplaty... Mam nadzieje ze rany sie szybko zabliźnia i jakos to bedzie. Jedyna pocieszajaca mysl, zreszta typowo Polska, to ta ze teraz moge wystawic 11 fajnych komentarzy i poczuje tak jakby magie swiat latem gdy bede otwieral moje przesylki a sasiedzi beda potrzebowac masci jak ich scisnie skkad Kto i co mu tyle wysyla .Takze debili takich jak ja nie brakuje, obejrzy reklame w tv super aukcjii internetowych, bankow- blik blik click click i gotowe obstrukcje żołądkowe. Pretesje musze miec do siebie bo zrobilem click i juz nie da sie z tym nic zrobic. Jesli jednak ktos ma moze numer do szefa allegro albo jakis pomysl zeby po ludzku rozwiazac ta sytuacje, prosze o kontakt [edycja]. Pozdrawiam Serdecznie. Były allegrowicz.
@mdrogeria Klient jest nowicjuszem, ale ja bardziej piszę o sprzedawcy, że powinien zadzwonić do klienta i anulować z nim te transakcję (wtedy by się nie liczyły do jakości sprzedaży), po czym poinstruować go jak ma kupić wszystko z jedną przesyłką. To chyba byłoby najsensowniejsze rozwiązanie tej sytuacji. Nie wyobrażam sobie wysłać do kogoś 9 małych przedmiotów w 9 osobnych paczkach 😉 Tu sprzedawca wg mnie popełnił duży błąd.
vonNogay sprzedawca dostał zlecenie i wykonał tak ja powinien . To chyba w gestii kupującego powinien być kontakt i próba rozwiązania sytuacji . Sprzedawca drukujący hurtem etykiety może nawet nie zauważyć ,że 9 z nich idzie do jednego klienta . Nad sprzedawcą wisi jeszcze jakość sprzedaży i za nią idący czas realizacji . Jeśli ustawił 1 dzień to uwierz mi , nie ma czasu na kowersacje z klientem i udzielanie instrukcji początkującemu .
@mdrogeria Sprzedawca w tym przypadku to zauważył, bo powiedział o tym autorowi postu (że miał dzwonić w tej sprawie) i wg mnie podjął bardzo głupią decyzję o nadaniu 9 paczek. Pakowanie 9 paczek zamiast jednej też zajęło dodatkowy czas, więc już lepiej go stracić dzwoniąc do klienta. I dodatkowo jeszcze od każdej z tych 9 paczek została naliczona prowizja od wysyłki.
vonNogay ,,prokonsumencki,, system allegro powien w takim wypadku zareagować ,tyko po co w końcu pobierają prowizję od wysyłki .
Tylko to wygladalo tak ze wygralem aukcje po po poludniu. Zaplacilem. I dzwonil do mnie ale nie moglem odebrac i pisze mu smsa zeby mi napisal bo nie moge odebrac..... ciszaa. Mowie chlop ma moze juz fajrant. dzisiaj rano o 8 napisalem mu wiadomosc przez alegro ze jakby sie dalo w jednej przesylce. **piiip**C juz ze za free bo jestem na smarcie a jak nie to pisze zeby i tam jakiejs elektroniki wiecej zapakowal i bedzie ok. a tu cisza. a po jakims czasie slysze 7 czy 8 dzwieków na telefonie. o mowie cos idzie. i i jutro chyba dojdzie
@vonNogay "ja bardziej piszę o sprzedawcy, że powinien zadzwonić do klienta i anulować z nim te transakcję (wtedy by się nie liczyły do jakości sprzedaży), po czym poinstruować go jak ma kupić wszystko z jedną przesyłką" - ale czy zadaniem sprzedającego jest prostowanie głupotek uskutecznianych przez allegro? Płaci mu ktoś za to? Zgodnie z maksymą "klient nasz pan, zawsze ma rację", kupujący dostał 11 przesyłek, tak jak opłacił. Skoro nie chciał dostać 11. przesyłek tylko jedną, to on powinien skontaktować się ze sprzedającym.
Myślałem że allegro to portal dla dorosłych ludzi, których nie trzeba prowadzić za rączkę jak małych dzieci.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Praktyka pokazuje, że niestety sprzedawca musi też prostować różne allegrowe głupotki. Kupujący zrealizował transakcję w głupi sposób ale sprzedawca otrzymując takie wpłaty widzi, że coś tu jest nie tak. Nie wyobrażam sobie w tej sytuacji wysyłać 9 czy 11 (już nie wiem ile ich było) osobnych paczek, Ty byś tak wysłał? 🙂
@Client:77349128 sprzedający wysłał przesyłki razem, ponieważ takie informacje otrzymał w zakładce zamówienia - były to osobne przesyłki i dlatego tak je nadał. Z perspektywy sprzedającego gdyby tego nie zrobił to wpłynęło by to na jego jakość sprzedaży, ponieważ część przesyłek widniałaby jako nienadana. Mam nadzieję, że to pozwoli zrozumieć Ci perspektywę sprzedającego i być może wpłynie na Twoją decyzję odnośnie 11 komentarzy.
Nadał je w kilku przesyłkach co wiązało się z wygenerowaniem kilku etykiet, za które została pobrana opłata.
Koszt zakupu w pojedyńczej ofercie był niższy, niż 40 zł, dlatego te zakupy nie zostały potraktowane jako dostawa Smart!
Na przyszłość w takim wypadku, aby opłacić licytację i wybrać wspólną metodą dostawy należy w zakładce Moje zakupy zaznaczyć wygrane licytacje i na dole strony kliknąć "opłać". Dlaczego nie udało się ich połączyć? Myślę, że może mieć to związek z tym, że sprzedający miał w ofercie zazanczone, że maksymalna ilość tabletów w przesyłce to 4, więc aby wszystko się udało i żebyś nie płacił za wysyłkę powinieneś opłacić 11 tabletów jako 3 transakcje i wtedy dostałbyś 3 przesyłki wszystkie za darmo w ramach Smart!
pani moderator. czemu ja mam za to placic.??? w reklamie mowia ze takie latwe zakupy. czemu poprostu nie odda mi ktos pieniedzy.?? wina jest po wszystkich stronach. czemu zawsze dostaje po dupie ten najbiedniejszy. Pisalem prosze pani do sprzedawcy przed wysylka. a to ja jestem klijent a jemu powinno zalezec zeby tranzakcja przebiegla pomyslnie. czemu nie napisal do mnie przed wysylkaa. ??
moglem zaraz po zakupie dzwonic do sprzedawcy i prosic zeby jutro pozwolil odebrac mi moj towar. zalalbym szerszenia za 100zl to na gazie obrócilbym w dwie stony. szybciej bylbym niz inpost a i troche swiata zobaczył. Wy chyba jakaś mafia. czlowiek skąd mial wiedziecc ze trzeba po 4 zaznaczac a nie wszystkie razem. czuje sie teraz jak **piiip**a obdarty z resztek rozumu na forum. ale ma pani racje. na nastepny raz musze pamietac by nie robic tu zakupow. Narazie mam jeden tablet. to nic ze na zdjeciu aukcjii byly pokazane 4 tablety a w opisie nie bylo napisane ze cena za 1sztuke. @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:77349128 próbowaliśmy się z Tobą skontaktować telefonicznie, ale nie mogliśmy się dodzwonić, dlatego przysłaliśmy e-maila. Odpowiedz proszę na niego, otrzymałam informację, że zgłosiłeś zwrot tych zamówień z przesyłką własną, więc proszę napisz w e-mailu jaka jest obecna sytuacja. Chętnie pomożemy!
W reklamie mówią prawdę.
Przedstawiony przez moderator sposób płatności dla darmowej dostawy nie jest tajemną wiedzą i poznanie jej nie wymaga wspinania się na wyżyny intelektu.
Dokonując zakupu udziału w programie Smart, akceptujesz regulamin wraz z zadami użytkowania.
Przez twoją bezmyślność, oberwie się niewinnemu sprzedawcy w postaci zapewne negatywnych komentarzy, a jakże co nie.
Piszesz że to Twoje ostatnie tu zakupy, moim zdaniem to dobre postanowienie.... i świat staje się lepszy.