anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto

aleluja123
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Witam jak to jest, że otrzymuje maila od działu bezpieczeństwa transakcji, w którym oskarżają mnie, że miałem kilka dyskusji otwartych ze sprzedającymi, którzy nie wywiązali się z umowy ponieważ nie otrzymałem kompletnego zamówienia, i bez zadnego ostrzeżenia nagle dostaje blokadę po

ponad 9 latach, moje wyjaśnienia zostały zlane i dostałem informacje żebym szczerze odpowiedział na ich pytanie, jak ja mam się tłumaczyć skoro mówiąc prawdę dostaje od was informacje „kłamiesz”

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawę tylko wyjaśnisz z DB tu nikt nic nie może zrobić.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aleluja123 przykro mi, ale możesz wyjaśniać to jedynie z Działem bezpieczeństwa i tylko ten dział może podjąć decyzję o zdjęciu blokady. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

aleluja123
#7 Wielbiciel#

Okej czyli jeżeli dział bezpieczeństwa mówi że ma racje to ma racje mam rozumieć? I moje wyjaśnienia są na darmo, jeżeli odbiegają od tego co oni chcą usłyszeć?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😒

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@aleluja123  Może powinieneś poprosic kogoś do pomocy kto potrafi napisać o co chodzi.

Na razie pochwaliłeś się że miałeś kilka dyskusji 9 lat temu.

Przecież 9 lat temu nie było dyskusji, był całkiem inny system rozliczania.

Dyskusje owszem wolno mieć ale czy wziąłeś jakąś kasę odszkodowania z Allegro?  Były jakieś niedopowiedzenia?

Nam nie musisz tłumaczyć ale z działem bezpieczeństwa radzę pisać prawdę.

oznacz moderatorów

aleluja123
#7 Wielbiciel#

Napisałem że po ponad 9 latach otrzymałem blokadę, a nie że od 9 lat mam nierozwiązane dyskusje, chodzi o to, że dział bezpieczeństwa uważa iż działam na niekorzyść ich serwisu i bezpieczeństwa, wszystko im wytłumaczyłem podałem czarno na bialym wszystkie sytuacje a oni na razie nasze zdanie zostaje bez zmian czekamy na szczerą odpowiedź i nie rozumiem do końca o co im chodzi?

oznacz moderatorów

aleluja123
#7 Wielbiciel#

Ja jestem kupującym nie sprzedającym i tam raczej dawno temu była sytuacja ze dostałe

 jakieś środki z Allegro protect bo ciężko było się porozumieć ze sprzedawcą

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@aleluja123  hmm obstawiam że relatywnie często zgłaszałeś braki w paczkach. Myśle też że przynajmniej częśc sprzedajacych udowodnilo ( choby monitoringiem) że paczki były prawidłowo spakowane i kompletne. Jeśli tak było wówczas nie dziwie sie że sprzedający zaczeli to zgłaszać do serwisu ( być moze wysłali bezpośrednio filmy z kompletacji zamówienia) a w tej sytuacji dzial bezpieczeństwa podjął odpowiednie zabezpieczające kroki.

Jak mówie są to tylko moje domysły ale tak myśle czytając Twój pierwszy wpis.

NIe są to juz czasy kiedy wszystko jest na gebe i nie do udowodnienia. Sprzedawcy w dużej wiekszości to firmy mające zabezpieczenia i monitoriing działający zarówno przy kompletowaniu i pakowaniu zamówien jak i rozpakowywaniu zwrotów zwłaszcza przy tak pro kllienckim podejsciu serwisu zdecydowana wiekszośc sprzedawców ma niepodważalne dowody jeśłi chodzi o wywiązywanie sie z zawartych umów

oznacz moderatorów

aleluja123
#7 Wielbiciel#

Właśnie tutaj problem tkwi w tym, że wcale często to nie było zgłaszane a jak było zgłaszane to rzeczywiście tak było i sklep najczęściej pisał ze po prostu przy pakowaniu ktoś sie pomylił bo mówili ze patrzyli kompletacje i na magazynie właśnie o tę ilość było na przykład za dużo wiec ciężko mi tutaj coś powiedzieć, ale mniejsza z tym teraz pytanie monety z mojego konta przepadają tak? I jak to wyglada z nowym kontem?

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@aleluja123  zdaje sie że to wszystko juz musisz ustalać w korespondencji z dzialem bezpieczeństwa.

oznacz moderatorów