Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam jak to jest, że otrzymuje maila od działu bezpieczeństwa transakcji, w którym oskarżają mnie, że miałem kilka dyskusji otwartych ze sprzedającymi, którzy nie wywiązali się z umowy ponieważ nie otrzymałem kompletnego zamówienia, i bez zadnego ostrzeżenia nagle dostaje blokadę po
ponad 9 latach, moje wyjaśnienia zostały zlane i dostałem informacje żebym szczerze odpowiedział na ich pytanie, jak ja mam się tłumaczyć skoro mówiąc prawdę dostaje od was informacje „kłamiesz”
Sprawę tylko wyjaśnisz z DB tu nikt nic nie może zrobić.
@aleluja123 przykro mi, ale możesz wyjaśniać to jedynie z Działem bezpieczeństwa i tylko ten dział może podjąć decyzję o zdjęciu blokady.
Okej czyli jeżeli dział bezpieczeństwa mówi że ma racje to ma racje mam rozumieć? I moje wyjaśnienia są na darmo, jeżeli odbiegają od tego co oni chcą usłyszeć?
😒
@aleluja123 Może powinieneś poprosic kogoś do pomocy kto potrafi napisać o co chodzi.
Na razie pochwaliłeś się że miałeś kilka dyskusji 9 lat temu.
Przecież 9 lat temu nie było dyskusji, był całkiem inny system rozliczania.
Dyskusje owszem wolno mieć ale czy wziąłeś jakąś kasę odszkodowania z Allegro? Były jakieś niedopowiedzenia?
Nam nie musisz tłumaczyć ale z działem bezpieczeństwa radzę pisać prawdę.
Napisałem że po ponad 9 latach otrzymałem blokadę, a nie że od 9 lat mam nierozwiązane dyskusje, chodzi o to, że dział bezpieczeństwa uważa iż działam na niekorzyść ich serwisu i bezpieczeństwa, wszystko im wytłumaczyłem podałem czarno na bialym wszystkie sytuacje a oni na razie nasze zdanie zostaje bez zmian czekamy na szczerą odpowiedź i nie rozumiem do końca o co im chodzi?
Ja jestem kupującym nie sprzedającym i tam raczej dawno temu była sytuacja ze dostałe
jakieś środki z Allegro protect bo ciężko było się porozumieć ze sprzedawcą
@aleluja123 hmm obstawiam że relatywnie często zgłaszałeś braki w paczkach. Myśle też że przynajmniej częśc sprzedajacych udowodnilo ( choby monitoringiem) że paczki były prawidłowo spakowane i kompletne. Jeśli tak było wówczas nie dziwie sie że sprzedający zaczeli to zgłaszać do serwisu ( być moze wysłali bezpośrednio filmy z kompletacji zamówienia) a w tej sytuacji dzial bezpieczeństwa podjął odpowiednie zabezpieczające kroki.
Jak mówie są to tylko moje domysły ale tak myśle czytając Twój pierwszy wpis.
NIe są to juz czasy kiedy wszystko jest na gebe i nie do udowodnienia. Sprzedawcy w dużej wiekszości to firmy mające zabezpieczenia i monitoriing działający zarówno przy kompletowaniu i pakowaniu zamówien jak i rozpakowywaniu zwrotów zwłaszcza przy tak pro kllienckim podejsciu serwisu zdecydowana wiekszośc sprzedawców ma niepodważalne dowody jeśłi chodzi o wywiązywanie sie z zawartych umów
Właśnie tutaj problem tkwi w tym, że wcale często to nie było zgłaszane a jak było zgłaszane to rzeczywiście tak było i sklep najczęściej pisał ze po prostu przy pakowaniu ktoś sie pomylił bo mówili ze patrzyli kompletacje i na magazynie właśnie o tę ilość było na przykład za dużo wiec ciężko mi tutaj coś powiedzieć, ale mniejsza z tym teraz pytanie monety z mojego konta przepadają tak? I jak to wyglada z nowym kontem?
@aleluja123 zdaje sie że to wszystko juz musisz ustalać w korespondencji z dzialem bezpieczeństwa.