Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@gpj Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą > być może do świętego nigdy😆
@gpj to zależy od powodu blokady i innych czynników muszę poprosić Ci o cierpliwość otrzymasz od nas odpowiedź w prowadzonej korespondencji e-mail. Tylko Dział bezpieczeństwa może podjąć decyzję o zdjęciu blokady.
Czy za stracone dni Smart dostanę rekompensatę?
@gpj co masz na myśli przez "stracone dni Smart!"? Będziesz mógł skorzystać ze Smart! po zdjęciu blokady. Jeśli doszło do złamania regulaminu to nie mamy w zwyczaju wypłacać rekompensaty, ale poproszę Cię o wyjaśnienie tej sprawy z Działem bezpieczeństwa, ponieważ tylko oni mogą podjąć decyzję o zdjęciu blokady z konta.
Smart jest kupiony na określony czas. Ponieważ niesłusznie blokujecie mi konto to albo za ten czas proporcjonalnie będę zadał zwrotu pieniędzy albo oczekiwał wydłużenia ważności smart.
To nie są żarty. Jak płace to czegoś oczekuję. Dział bezpieczeństwa niesłusznie zablokował mi konto i poczekam sobie na ich wyjasnienie, ale to będzie Was kosztować tak czy inaczej stracony okres Smart. Więc im szybciej się ogarną tym lepiej.
@gpj Wielu tak sadziło ale życzę obyś miał rację.
Jeszcze na dodatek dział bezpieczeństwa kompletnie mnie ignoruje. Nie odpisują mi żadnych konkretów. Cały czas tylko że jak konto firmowe zostanie odblokowane to moje też. A ja się pytam co mnie konto firmowe obchodzi? Jak nie jest moje!!! Mam za kogoś go opłacić czy co!?
Zwykle szefa prosi się o podwyżkę a Tobie przyjdzie prosić o to by opłacił swoje rachunki . Logika na allegro wymiera a rodzą się coraz to nowe absurdy.