Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłki wysyłane na adres "kaz" nie trafiają do mnie. Praszę wysyłać na pełny adres zamieszkania, który posiadacie. Dziękuję.
Dotyczy klienta 49186796
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:49186796 sprzedawca wysyła na dane jakie podasz w formularzu płatności i dostawy.
@Client:49186796 sprzedający wysyła przesyłki na taki adres, jaki podałeś na formularzu dostawy i płatności. Sprawdziłam w systemie i w danych odbiorcy podane jest pełne imię, a wszystkie przesyłki zostały odebrane. Podaj proszę więcej szczegółów, jakie przesyłki do Ciebie nie dotarły?