
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, końcem czerwca za pośrednictwem in post zwróciłam paczkę na adres sprzedawcy. Dostałam kod zwrotu, jak również nr paczki do śledzenia. Okazało się, że paczka została odebrana przez sprzedawcę kilka dni później - są to informacje potwierdzone mailami od in postu, wraz ze wskazaniem godziny. Strona, której odesłałam paczkę uważa, że paczki nie dostali. Jakie kroki mogę jeszcze podjąć w tej sprawie? Wszystkie informacje drogą mailową otrzymałam już od biura obsługi in post, tzn. kiedy paczka została nadana, na jaki adres, kiedy odebrana wraz ze wskazaniem godziny.
Nadmieniam że zakupy były dokonane przez opcje "Zapłać Później", gdyby towar był w moim posiadaniu, to oczywiście bym zapłaciła, ale dlaczego mam płacić za coś co dawno zwróciłam i mam na to dowód.
Dyskusję że sprzedawcą podjęłam, proszę allegro już drugi raz o pomoc. Nic dalej w sprawie się nie dzieje.
Proszę o radę.
Z góry dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bujakbujak Moim zdaniem zrobiłaś wszystko, co mogłaś. Co najwyżej możesz złożyć reklamację u przewoźnika, ale jej wynik jest raczej przesądzony, chyba że przejrzą nagrania z kamery paczkomatu. Spróbować jednak możesz, żeby sprzedawca nie zarzucił Ci zaniedbania.
@InPost Doradzaj 🙂
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bujakbujak Jeśli masz potwierdzenie nadania przesyłki i dokumenty stwierdzające jej odebranie, a Allegro nie jest w stanie poprzez Dyskusję wymusić na sprzedawcy zwrotu wpłaty, pozostaje Ci skorzystać z Programu Ochrony kupujących; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
Nie musisz zgłaszać sprawy na policję, wypełnij wniosek i wyślij.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Ona nie zapłaciła.
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oj @WREDZIA-W1 ale sprzedawca otrzymał wpłatę od PayPo i teraz PayPo wymaga od niej spłaty. Rekompensata z POK wpłynie do PayPo i spłata przestanie być wymagana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Rozumiem. Dzięki 🙂
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bujakbujak skoro masz dowód, że sprzedawca odebrał paczkę to postrasz go policją i ew. wystąp o zwrot pieniędzy z POK. Sprawa byłaby trudniejsza gdyby np. paczka zaginęła, ale skoro tutaj ją odebrali to sprawa jest w zasadzie prosta. W tej sytuacji to sprzedawca musi sobie wyjaśniać z Inpostem tą sytuację jeśli twierdzą, że oni jej nie odebrali, a Inpost twierdzi zupełnie inaczej. Więc albo kurier jest nieuczciwy albo sprzedawca. Ciebie generalnie to nie interesuje bo towar wysłałaś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
bujakbujak złóż wniosek w P.O.K , załącz numer zwrotu oraz informacje jakie otrzymalaś od Inpost .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@bujakbujak napisała: "paczka została odebrana przez sprzedawcę kilka dni później - są to informacje potwierdzone mailami od in postu, wraz ze wskazaniem godziny. Strona, której odesłałam paczkę uważa, że paczki nie dostali. "
Sprzedawca Cię zwodzi, bo chce sobie zatrzymać towar i pieniądze. Skoro dyskusja nie daje efektów, to zakończ ją jako nierozwiązaną i wystąp do Allegro o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!