Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam taki problem, a mianowicie :
Zakup przez allegro Smart! Zgłoszony zostal częściowy zwrot. Zwracana Przesyłka nadana zostala w paczkomacie - odebrana przez kuriera dnia 09.02.2023. Od tamtego momentu status przesyłki się nie zmienia. Co dalej w takiej sytuacji? Kontaktowałam się z firmą inpost w dniu wczorajszym, jednak otrzymałam informacje, iż status przesyłki nie został zaktualizowany (od tyłu dni?!) Czy mogę prosić o pomoc/interwencję w tej sprawie?
Zwrot dotyczy zamówienia f36042e0-a567-11ed-b0d9-b1ab253f2ccf
Dzień dobry @GoSiaQ89,
uprzejmie informuję, że zgłoszenie dotyczące przesyłki zostało skierowane do oddziału InPost z dniem 13.02.2023 r.
Zgłoszenie jest w trakcie weryfikacji, a oddział dołoży wszelkich starań, aby dokładnie wyjaśnić zaistniałą sytuację.
W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności.
Dzień dobry,
losy przesyłki nadal są weryfikowane.
Niezależenie od działań podejmowanych przez oddział, można złożyć reklamację.
W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.
W przypadku dalszych pytań prosimy o wysłanie prywatnej wiadomości na adres pomoc@inpost.pl
Bardzo przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Zwrot Smart a więc Allegro jest stroną.🤔