Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłem część samochodową a dokładniej nową tyrbinę i po zamontowaniu przez serwis samochodowy okazało się,że jest niesprawna. Co zrobić w sytuacji gdy nie można sprawdzić poprawnego działania produktu bez zamontowania go w aucie. Czy można zrobić zwrot jako towar wadliwy w ciągu 14 dni od zakupu czy od razu trzeba pisać o gwarancję? Wiadomo, że po zamontowaniu w aucie i odpaleniu silnika owa część będzie nosiła oznaki użytkowania.
@amazonita Możesz zrobić zwrot, sprzedawca może chcieć Ci pomniejszyć zwrot ze względu na użycie(sprawdzenie), ja bym zrobił zwrot i napisał że powodem jest uszkodzony towar. zawsze masz spor i POK( w razie czego).
@amazonita Lepiej nie rób zwrotu w ciągu 14 dni, bo sprzedawca może próbować Cię obciążyć kosztami używania, uszkodzenia itp.
Złóż pisemną reklamację z rękojmi, która jest obowiązkowa i trwa dwa lata. Nie powołuj się na gwarancję. Rękojmia to zazwyczaj lepsza opcja dla kupującego. Możesz domagać się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów montażu. Koszty wysyłek reklamacyjnych pokrywa sprzedawca. Gdybyś miał problem z reklamacją napisz tu ponownie lub otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w niej o pomoc Allegro.