Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
zakupiłem elektryczną golarkę Philipsa w prezencie dla ojca
Po zakupie zostało otwarte pudełko (odklejona folia) w celu fizycznego obejrzenia golarki i akcesoriów
Golarka nie została użyta fizycznie do golenia zarostu.
Sprzedający odmawia możliwości zwrotu powołując się na art. 38 ustawy o prawach konsumenta (prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu).
Czy przysługuje mi prawo zwrotu
jeżeli jest tak jak piszesz to wyobraź sobie sytuację w której odsyłasz nie otwierany produkt a sprzedawca pisze ci zwrotnie że zostało otwarte i konia z rzędem temu który udowodni że było inaczej
albo druga sytuacja - dostajesz towar i folia jest już odklejona - nie otwierasz, odsyłasz i brak jest możliwości zwrotu bo zerwałeś plombę
trzecia - kupujesz golarkę nową z prawem do zwrotu ale jest to towar powystawowy więc sprzedawca zapakował go do opakowania - plomba jest zerwana - możesz zwrócić czy też nie
podsumowując: jeżeli w takim przypadku jest brak możliwości zwrotu to sprzedaż takich produktów na odległość z opisem o możliwym zwrocie jest fikcją i nie należy nic kupować w tej formie