Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Kupiłem laptop od oficjalnego sklepu Allegro. Nigdzie nie mogę dostać informacji odnośnie gwarancji. Dokładnie chodzi o rozszerzenie pamięci RAM, które aby dołożyć muszę rozebrać dół laptopa. Czy traci się wtedy gwarancję ?
@Rambdalski Cześć. Nie widzę takiego zakupu na Twoim koncie. Skontaktuj się proszę w tej sprawie ze sprzedającym (czyli z Oficjalnym Sklepem Allegro) za pomocą Centrum Wiadomości lub przycisku Pytanie do sprzedającego (zakładka "O sprzedającym" w wybranej ofercie).
Zakupu nie dokonałem na tym koncie. Zadałem pytanie sprzedającemu i dostałem odpowiedź kompletnie nie ma temat.
@Rambdalski Rozumiem. Zadaj proszę pytanie jeszcze raz i dokładnie opisz, co masz na myśli.
https://allegro.pl/oferta/laptop-hp-15s-eq2011nw-15-6-fhd-8-gb-512-gb-11425527155
czy mogę dodać RAM do laptopa nie tracąc gwarancję
@Rambdalski Takie pytania możesz zadać bezpośrednio klikając "pytanie do sprzedającego" przez zakładkę "O sprzedającym w ofercie":
Widzę również, że przesłana przez Ciebie oferta z laptopem nie jest już aktualna.
zadałem i dostałem taką odpowiedź
Dzień dobry, dziękuję za wiadomość, już wyjaśniam. Obecnie promocja na Laptop HP 15s-eq2011nw 15,6 FHD 8 GB / 512 GB dobiegła końca i zakończyliśmy sprzedaż. Oferty w promocji spotkały się z ogromnym zainteresowaniem. Były bardzo atrakcyjne cenowo i wielu Klientów chciało kupić przedmioty, które były dostępne w ograniczonej liczbie egzemplarzy. Zachęcam jednak, aby obserwował Pan nasze oferty. Przy kolejnych promocjach na Allegro cena może znowu być niższa. Chcę pomóc Panu w znalezieniu odpowiedniej oferty, dlatego wyszukałam wszystkie aukcje tego przedmiotu, jakie są tylko dostępne w naszym serwisie. Może Pan je zobaczyć w linku poniżej:
Trzymam kciuki, aby znalazł Pan na Allegro już teraz Laptop HP 15s-eq2011nw w podobnej cenie. Gdyby miał Pan do mnie dodatkowe pytania, proszę o kontakt. Pozdrawiam // Klaudia Wegiel Zespół Sklepu Allegro
sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 33 016 950 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553 ref:_00D24aE05._5003VKcKHZ:ref
ok
@Rambdalski W takiej sytuacji, w przypadku wystąpienia wad, składaj reklamację z RĘKOJMI. Przy rękojmi nie można odrzucić reklamacji dlatego, że plomby na urządzeniu zostały naruszone.
Dla sprzętu nowego rękojmia obowiązuje przez 2 lata.
chcę dołożyć RAM, oczywiście brak dedykowanej "klapki "do dołożenia i wymagane jest zdjęcie dolnej obudowy. Jak to ma się do gwarancji o to mi chodzi
A mi chodzi o to, że nie warto składać reklamacji z gwarancji, bo może być różnie. Najlepiej reklamować z rękojmi. To lepsze od gwarancji.
Powinno to się robić w autoryzowanym sklepie inaczej przy każdym zakupie traci się gwarancję, Pozostaje rękojmia jak pisze (znajoma forma pisania) estaw1🤣
@LEW433 Oczywiście znowu wprowadzasz w błąd. Nie przy każdym zakupie traci się gwarancję. Warunki gwarancji ustala gwarant i one mogą być różne. Twoja pisownia nigdy nikogo nie zmyli, gdybyś nawet zaczął pisać z konta sasanka, leszeki, czy jakoś tak.