Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Próbuje kupić laptop https://allegro.pl/oferta/bon-dla-nauczyciela-lenovo-loq-15-gaming-ryzen-5-16-gb-ssd-512-rtx4050-w11... przy pomocy kodu. Przy płatnościach wpisuje go i nie przychodzi sms. Wiem, że kod i telefon jest poprawny, co może być przyczyną problemu?
Pozdrawiam
Radosław
Hej
Nie widzę w tym rozwiązania problemu. Mógłbyś wyjaśnić co masz na myśli?
@Client:44453101 Poprosiłam o sprawdzenie co jest przyczyną problemu. Wrócę tutaj z odpowidzią.
@Client:44453101 Dostałam informację, że po naszej stronie wszystko odbyło się prawidłowo. Przyczyny problemu mogą być dwie: ministerstwo nie wysłało kodu sms lub masz przy sobie inny telefon niż ten, który podałeś we wnioskach i sms jest wysyłany na inny numer telefonu. Żeby to wyjaśnić, konieczny jest bezpośredni kontakt z Ministerstwem Cyfryzacji. Podaję numer infolinii z oficjalnej strony: +48 222 500 110.
Dziękuj za informacje, skontaktuje się z Ministerstwem Cyfryzacji
Pozdrawiam