anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup mleka modyfikowanego

MAMY ROZWIĄZANIE!
Exitos_ES
#8 Zapaleniec

Dostałam inne mleko niż zamówiłam ale z rozpędu chcąc zrobić je dziecku nie zauważyłam ze na opakowaniu jest 2 a nie 3 

co w tej sytuacji ? 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Złóż reklamację.

oznacz moderatorów
Exitos_ES
#8 Zapaleniec

Złożyłam reklamacje 

w sensie napisałam do Sprzedawcy ze nie takie wyslal 

zastanawia mnie czy może mnie olać bo otworzyłam mleko

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Nie, nie może olać.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Exitos_ES nie wiem jak to wygląda prawnie, wadę można było zauważyć bez otwierania, to tak samo jak by dostać inny smak, wypić czy zjeść i na koniec napisać reklamację że to nie ten smak 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Exitos_ES
#8 Zapaleniec

towar został otwarty ale nie użyty 

oznacz moderatorów
drekenzes
#18 Luminarz

@Exitos_ES I jak otwarte chcesz na przykład odesłać?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
Exitos_ES
#8 Zapaleniec

Ja nie potrzebuje takich kretyńskich komentarzy serio.

jak nie masz nic pomocnego do napisania to odpuść sobie. Wiadome jest to, ze otwartego tym bardziej mleka dziecka nie oddam. 

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Exitos_ES Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. Na koncie, z którego piszesz nie widzę zakupu mleka modyfikowanego. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Exitos_ES
#8 Zapaleniec

IMG_0105.png

 zalogowało  mnie na konto firmowe 
dlatego ni widać 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Exitos_ES Rozwiń proszę szczegóły zakupu i podaj numer zamówienia. Na zrzucie ekranu niestety nie ma informacji, z jakiego konta został wykonany zakup, a bez tego nic nie zrobię. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Exitos_ES
#8 Zapaleniec

 

 d79a5b00-5bf0-11ee-9400-3324d1c6970f

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Exitos_ES Dziękuję! Już konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Exitos_ES
#8 Zapaleniec

Dziękuje 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Exitos_ES Wracam do Ciebie z odpowiedzią! 🙂 Otrzymałam informację, że masz prawo do złożenia reklamacji do 2 lat od daty wydania produktu, niezależnie od tego czy został otwarty, czy nie. W reklamacji koniecznie opisz wadę produktu (niewłaściwy produkt) oraz roszczenie reklamacyjne. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów