Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz robiąc zakupy różnych produktów od wielu kupujących i opłacając całą kwotę naraz, dodaję rónież komentarze dla poszczególnych produktów na temat koloru, barwy itp.
Kolejny raz, wiadomości wpisane pod konkretne produkty trafiają do zupełnie innych sprzedających.
Np. zamawiając lustro i lampę wpisuję dla lustra komentarz 'kolor czarny ramy' a dla lampy 'barwa światła neutralna' po czym Sprzedawca od lustra ze śmiechem dzwoni że w luster w barwie neutralnej nie mają jak i lampy są w innym kolorze bez czarnej ramy.
Proszę o weryfikację jak przebiega wysyłanie wiadomości przy płatności za wiele zakupów i gdzie wiadomości są wpisywane na konkrenej stronie dla wszystkich (tak, poprawnie) a potem zamieniane
To i tak ,że sprzedawca nie dostał od ciebie wiadomości typu "lustro świeci na czarno " a "w lampie widzę swoje nienaturalne odbicie" .
@krzychu9212 Sprawdziłam dokładnie Twoje zamówienie i z danych zapisanych w naszym systemie wynika, że Twoja wiadomość do zamówienia lustra brzmiała: "Proszę o barwę neutralną", natomiast do lampy: "Proszę o ramę czarną", więc nie ma tu błędu po naszej stronie. Jedyna możliwość to pomyłka okien widomości do sprzedających podczas składania zamówienia.
Owszem, w zapisanych danych do konkretnych zamówień np. lustra jest niepoprawny zapis. Jednak uprzednio też tak było gdy składałem zbiorcze zamówienie. Zakładałem własną pomyłkę, więc przy tym zamówieniu zwróciłem szczególnie uwagę na to, aby komentarze były właściwie umieszczone pod dane zamówienie. Jednak zostało to zmienione.
Zakładam błąd skryptu, który może powodować zły widok do wpisywania komentarzy lub złe przypisywanie potem pod zamówienie.
Tak czy siak, zachęcam aby się temu przyjrzeć.