Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
w dniu 29.04.2020 otrzymałam drukarkę Epson WorkForce WF - 2630 prosiła po interwencji o instrukcje obsługi którą otrzymałam w języku angielskim oraz fakturę na [edycja]. było to pisane w uwagach do sprzedającego i w dostawie brak dodatkowych tuszów. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam faktury ani żadnej gwarancji. co w takim wypadku zrobić. Sprzedawca [edycja] nieuczciwy i jego oferta nie zgodna z rzeczywistością
Proszę o pomoc Emilia Sosnowska.
Gwarancja nie jest obowiązkowa - sprzedawca nie musi jej udzielać. Masz za to 2 lata rękojmi, czyli obowiązkowej ochrony ustawowej, na jasno określonych i korzystnych dla Ciebie warunkach. Poczytaj o rękojmi na stronach UOKiK. Zawsze możesz składać reklamację na podstawie rękojmi, nie potrzeba do tego żadnych druków, kart itp, wystarczy Twoje pismo reklamacyjne. O pozostałe braki (tusze, polska instrukcja obsługi, faktura) zwróć się do sprzedającego przez Dyskusję:
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Będzie miał 24 godziny (w dniach roboczych) na odpowiedź, a w przypadku problemu w Dyskusji możesz poprosić o wsparcie pracownika Allegro. Dyskusja zazwyczaj w krótkim czasie powoduje, że sprzedawca wywiązuje się z obowiązków bo wie, że Dyskusji przygląda się pracownik serwisu. Nie zamykaj Dyskusji do czasu ostatecznego załatwienia sprawy.
@xyz96 "Zawsze możesz składać reklamację na podstawie rękojmi" no nie zawsze. Tutaj był zakup na firmę więc pytanie, czy sprzedawca nie wyłączył rękojmi dla firm.
@sosnowska6, nie podajemy loginów/danych/nipów sprzedających 🙂 @nat_not 😌
Próbowałaś się kontaktować w ogóle ze sprzedawcą i opisałaś swoje uwagi? Czy pierwsze kroki skierowałaś tutaj?