Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
aktualnie mam taką sytuację. Zakupiłem towar u sprzedającego w opcji rat PayU. Wniosek został zaakceptowany pozytywnie i zakup doszedł do skutku (według panelu Allegro). Towar będzie wykonywany przez 5 tygodni i sprzedający powiadomił mnie, że na wypłatę środków musiał by czekać 60 dni. W związku z tym rozpoczął procedurę zwrotu w panelu Allegro (środki potrzebuje w krótszym terminie).
Pytania:
1. Skoro nie otrzymał środków i dokonuje zwrotu czy umowa z bankiem doszła do skutku?
2. Jak wygląda zwrot, skoro środków fizycznie nie otrzymał na konto.
3. Czy po zwrocie musze zamykać wniosek z Credit Agricole ?
Z góry dziękuję za odpowiedz.
@Katharzis23 Jeśli doszło do zakupu, sprzedający otrzymał środki - zostały one zaksięgowane na jego saldzie w Allegro Finanse. Zlecenie zwrotu spowoduje ich cofnięcie do banku. Kiedy otrzymasz potwierdzenie od Allegro, że pieniądze zostały zwrócone, skontaktuj się z bankiem, żeby się upewnić, że zobowiązanie jest spłacone, a umowa już nie obowiązuje.