anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup

Agent555
#18 Luminarz#

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Bardzo dziękuję, dzięki wam allegro odzyskałem pieniądze .  

Poprosiłem o pomoc , otrzymałem ją, nie chodzi o dyskusje 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 super, bardzo się cieszę 🙂 
Miłego dnia! 🌞

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika  czy możesz mi wyjaśnić dlaczego tak jest . Chodzi lokalnie 

 

Proszę mi wyjaśnić.

Dlaczego po zakupie przedmiotu w aplikacji zdjęcia przedmiotu są zarchiwizowane, w przeglądarce tak nie jest jest są widoczne zdjęcia przedmiotu 

Wysyłam zrzuty z przeglądarki i aplikacji 

Screenshot_20240609-195236.png

Screenshot_20240609-194814.png

.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 dotyczy to zarchiwizowanych ofert i myślę, że to z przyczyn technicznych. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika odpowiedż niesatysfakcjonująca 

 Za bardzo nie wyjaśniła 

Otóż ofertę kupiłem w niedzielę na lokalnie , zrzuty przedstawiają przedmiot od tego samego sprzedawcy 

Ponownie pytam  

Dlaczego na lokalnie gdy klikam zobacz szczegóły później klikam w przedmiot zdjęcie jest zarchiwizowane i nie można zobaczyć ponownie zdjęć przedmiotu .

W przeglądarce jest to możliwe klikam w to samo zobacz szczegóły potem w ten przedmiot zdjęcia przedmiotu są widoczne nie są zarchiwizowane 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 nie rozumiem, dlaczego to dla Ciebie takie istotne skoro w razie potrzeby możesz to sprawdzić na przeglądarce. Aby zaspokoić twoją ciekawość dopytuję zespół Lokalnie, z czego to wynika dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Agent555
#18 Luminarz#

@la_nika   bo ja korzystam z aplikacji, wolę aplikacje niż korzystać z przeglądarki, czasami zdarzy mi się skorzystać z przeglądarki, ale rzadko 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agent555 wracam z odpowiedzią. 
Dziękujemy za Twoje zgłoszenie i znalezienie błędu, w niedalekiej przyszłości (ale nie jestem w stanie podać dokładnie kiedy) zostanie to poprawione.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów