Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
bardzo dziękuję wszystkim za pomoc !!!!
@niebieskikropek Skoro mnie wywołują, to proszę uprzejmie;
Za przesyłkę odpowiada sprzedawca do chwili, w której ją otrzymasz. Jeśli paczka zaginie masz prawo domagać się ponownego nadania na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów. Nie musisz sama paczki szukać.
Otwórz spór - sprzedawca ma 24 godziny na odpowiedź, po tym czasie możesz tam poprosić o wsparcie pracownika Allegro. Nie zamykaj sporu dopóki problem nie zostanie rozwiązany, po każdej wypowiedzi sprzedawcy proś o pomoc Allegro.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeżeli sprawa nie zostanie załatwiona, po 14 dniach wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
jeszcze raz dziękuję za pomoc !!! tak czy siak wszystkie czynności będę mogła zacząć od poniedziałku bo infolinia poczty działa od pon do pt a o pomoc z Allegro też dopiero mogę prosić od poniedziałku
zacznę od infolinii poczty
dziękuję wszystkim i pozdrawiam
@niebieskikropek Zacznij od emonitoringu, a nie od infolinii.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
niebieskikropek jeśli nie masz numeru przesyłki sprzedający powinien Ci go udostepnić bo inaczej nie masz jak szukać. Jełsi masz numer listu a przesyłka będzie w transporcie sugeruje odczekać do dwóch tygodni - niestety rzadko bo rzadko ale czasem takie opóźnienia sie poczcie zdarzają.
Po 30 dniach od nadania nadawca czyli sprzedający może ją reklamowac i to raczej on powinien to zrobić bo Twoją reklamacje bez jego upoważniena poczta od razu odrzuci i nawet nie bedzie rozpatrywac
Nie jest prawdą że sprzedawca ma tylko zanieść list na poczte. Sprzedawca jest odpowiedzialny za przesyłke do momentu jej doręczenia
Niestety w czasie pandemii miałem przypadek kiedy przysyłka (list allegro) zagineła a miała status doręczony. Niestety klient nie chciał sie pofatygować na poczte aby zapytać listonosza a tylko tak mógł to wyjaśnić bo tylko listonosz przez dzien czy dwa mógł pamietać gdzie ją zostawił. jako nadawca napisałem reklamacje lecz niestety poczta jej nie uznała twierdząc że przesyłka została doręczona. W takiej sytuacji niestety nie mogłem uznać reklamacji klienta i tutaj strate poniósł klient
@_Likos_ "Nie jest prawdą że sprzedawca ma tylko zanieść list na poczte. Sprzedawca jest odpowiedzialny za przesyłke do momentu jej doręczenia" - jeśli jest firmą, to owszem. Jeśli osobą prywatną, to już nie jest.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere masz racje. Patrze z punktu widzenia firmy:) Ale Pani napisała że robiła zakupy kilkukrotnie u tego sprzedawcy wiec obstawiam że to firma:)
@_Likos_ Widziałem, też mam takie wrażenie (ale raczej z uwagi na zaproszenie do ponownych zakupów, niż kilkukrotne wcześniejsze zakupy).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@_Likos_ Niekoniecznie.
§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do miejsca, które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w razie wątpliwości, że wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia sprzedawca powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju.
§ 2. Jednakże kupujący obowiązany jest zapłacić cenę dopiero po nadejściu rzeczy na miejsce przeznaczenia i po umożliwieniu mu zbadania rzeczy.
xyz96 przepraszam ale nie rozumiem co niekoniecznie? .
Tak, to jest stanowisko Allegro, a moje stanowisko jest inne.
Niektórzy sprzedawcy tu stanowiska i kompetencje UOKiK poważają, tym bardziej Allegro nie jest wyrocznią.
No to mamy niezwykłe szczęście, że ty nią jesteś (skoro allegro nią nie jest, a twoje stanowisko jest inne niż stanowisko allegro).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@niebieskikropek sprzedawca to osoba prywatna czy firma ???
@niebieskikropek ludzie czy Wyście już powariowali ? Nic nie da się już załatwić po ludzku ?
List nadany 8 lutego wieczorem, dzisiaj jest 13 luty sobota, list jest w transporcie 4 dni robocze, a jest to polecony ekonomiczny. Na doręczenie priorytetu poczta ma 4 dni. Polecone ekonomiczne, wiem z doświadczenia, że dostarczane są w czasie 7-10 dni od wysłania. Jest zima, trudne warunki transportowe itd.
Trzeba poczekać, list dojdzie, trochę cierpliwości.
Po co te spory i dyskusje, szkoda czasu i nerwów, bądźmy ludźmi. Narzekamy, że swiat schodzi na psy, że staje na głowie, że tak nie może być, ale to my tworzymy ten świat i to my wymyślamy te problemy i głupoty, my ludzie. Bądźmy chociaż tutaj "normalni".
@Klaudiusz1983 Niektórzy chyba powariowali. Taki @Lew33 na przykład już wszystkie możliwe linki podał, do wszystkich rodzajów Dyskusji, do Programu Ochrony Kupujących, dobrze, że adresu prokuratury nie podał 🙂
@xyz96 W prokuraturą to ty jesteś, dobrze obeznana.W każdym wątku każesz otwierać dyskusję, pisać do POK a teraz co, zaspałaś? Tobie już nic nie pomoże.
W prokuraturą to ty jesteś, dobrze obeznana.W każdym wątku każesz otwierać dyskusję, pisać do POK a teraz co, zaspałaś? Tobie już nic nie pomoże.
To teraz policz swoje błędy, które popełniłeś wyżej. Poza tym publicznie kłamiesz, ja nie mam żadnych związków z prokuraturą. Kłamiesz też, że ja w każdym wątku każę otwierać Dyskusję i pisać do POK. Zrzuty porobione, tobie ktoś niebawem pomoże, wbrew twojej woli.
@xyz96 "Poza tym publicznie kłamiesz, ja nie mam żadnych związków z prokuraturą." - gdzie @LEW433 niby napisał, że masz jakieś związki z prokuraturą? Zdajesz sobie sprawę, że sąd nie da się nabrać na takie przekręcanie przez ciebie czyichś wypowiedzi?
"tobie ktoś niebawem pomoże, wbrew twojej woli." - a to już zabrzmiało jak groźba karalna, bo nie wiadomo o czym dokładnie piszesz wspominając o "pomocy lwu wbrew jego woli".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Klaudiusz1983 "Nic nie da się już załatwić po ludzku ?" - no nie da się, bo dla niektórych udzielających porad celem samym w sobie jest nakręcenie kupującego przeciwko sprzedającemu do tego stopnia, żeby ten pierwszy jak najbardziej temu drugiemu zaszkodził. Dlatego też niektórzy doradzający (aby maksymalnie zwiększyć szansę oznaczenia ich posta jako rozwiązania) piszą dokładnie to, co kupujący chcą przeczytać, a nie to, co jak najskuteczniej i jak najszybciej mogłoby rozwiązać ich problem, bo ważniejszy jest dla nich kolejny punkt w rankingu, niż realna pomoc.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄