Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
No właśnie, na przykład taki @LEW433 Nieprawdaż ?
Nie, swoich nie ruszamy 🙂
dlatego na gadane powinny być łapki w dół.
Przyłączając się do dyskusji: Jeśli sprzedający korzysta z z E-nadawcy Poczty Polskiej to ma możliwość złożenia reklamacji o nieterminową dostawę i.t.p. Może to zrobić bez wychodzenia z domu. W moich przypadkach pomagało. Przesyłka się odnajdowała i szybko docierała do klienta.
@Klaudiusz1983 Dokładnie, to, że polecony ekonomiczny wysłany 08/02 jeszcze nie dotarł to nic nadzwyczajnego. W poniedziałek albo wtorek powinien dotrzeć.
@niebieskikropek Tu można akurat zobaczyć kolejny przykład sprzedawcy, który za jakiś czas napisze z płaczem, ze on nic nie zrobił złego a kupujący mu wystawiają negatywne oceny i komentarze.
Warto oceniać każdy przypadek jako zupełnie inny i nowy. Bo jak widać są sprzedawcy i kupujący siebie warci i nie ma ze jedni są gorsi a drudzy święci 😉
reklamacje za niedoręczoną przesyłkę składa nadawca
Edit - sprawa załatwiona i zakończona pomyślnie - po prostu koperta była źle zaadresowana 🙂
Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc - mam nadzieję że taka sytuacja już się nie powtórzy
Pozdrawiam
A napisz czy kupiłaś jako konsument czy nie. Tak z ciekawości tylko pytam skoro już sprawa załatwiona.