anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupy bez mojej wiedzy.

bogas83
#1 Nowicjusz#

Ktoś dokonał zakupu poprzez moje konto bez mojej wiedzy. Chciałbym się dowiedzieć kto ma dostęp do mojego konta.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

@bogas83 tan komu dałeś 😄 

Zmień hasło, przeskanuj kompa itp. 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ktoś z rodziny?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@bogas83 nie mów ,że jeszcze opłacił podpiętą kartą ?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Tacy są zazwyczaj blisko pod jednym dachem .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bogas83 Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Nie mamy możliwości sprawdzenia, kto zrobił zakupy na Twoim koncie.

Jeśli chodzi o ostatnią transakcję, to kupujący musiał mieć dostęp do Twojego telefonu z aplikacją bankową, ponieważ zakupy zostały opłacone BLIKiem. 

Jeśli mogę coś zasugerować, to włącz proszę logowanie dwustopniowe na koncie:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/logowanie-i-haslo/czym-jest-dwustopniowe-logowanie-i-dlaczeg.... Pomoże Ci to ustrzec się od podobnych doświadczeń. 

 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Jak mawiał mój znajomy: jedyna rada to nie pić alkoholu i nie ćpać 😉

oznacz moderatorów

miro_piwko
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Niestety miałem wczoraj to samo. Zakup nie przeszedł tylko dlatego że nie było środków na koncie(2099 zł). Zakup anulowałem, ale nadal medytuję jak to się stało. Fakt że aplikacja na smartfonie była cały czas zalogowana, a dzień wcześniej zainstalowałem Sudoku ze sklepu Google. Teraz pytanie czy po odinstalowaniu gry mogło coś zostać?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@miro_piwko Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Oczywiście, istnieje możliwość, że aplikacja pobrana na telefon może posłużyć do kradzieży danych, ale nie posiadam informacji na temat ich weryfikacji po stronie Google Play. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@miro_piwko Jeśli faktycznie aplikacja Sudoku (lub nawet jakakolwiek inna z aplikacji) zawierała jakiegoś 'szkodnika' to samo jej odinstalowanie niekoniecznie pomoże.

Aby mieć 100% pewność powinieneś zrobić dwie rzeczy:

1 - zainstaluj aplikację Malwarebytes i przeskanuj urządzenie (może to zająć trochę czasu)

2 - przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych - całkowity reset urządzenia

Wykonując te kroki można mieć 99% pewność, że ewentualne 'szkodniki' zostały usunięte.

oznacz moderatorów

miro_piwko
#7 Wielbiciel#

Dzięki za odzew. Zasadniczo od kilku lat mam zainstalowany Avast w wersji płatnej. Nie pomogło. Wszyscy(dostawcy )twierdzą, że chronią naszą zawartość. A jednak.. Tu chyba haczyk tkwi w tym że po instalacji aktualizacja programu otwiera dodatkowe uprawnienia. Jeżeli antywirus tego nie "widzi" to tylko zostaje stała nieufność.

oznacz moderatorów