anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupy w toku

lubik_85
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

W historii zakupów Allegro zauważyłem, że mam kilka ukończonych prawidłowo aukcji, których towar otrzymałem, a widnieją one na różnych statusach w kategorii "w toku". Są to widzę "w przygotowaniu" i "zakup opłacony". Kontaktowałem się z paroma sprzedawcami i ani oni ani ja nie widzimy opcji jak oznaczyć zakup jako zakończony (z sukcesem).

Ktoś już to ogarnął?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lubik_85 Czy możesz wskazać przykład zamówienia, którego to dotyczy? Pomocny będzie zrzut ekranu z widocznym oznaczeniem, o którym piszesz. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lubik_85
#7 Wielbiciel#

Screenshot 2024-08-27 at 11.42.38.png
Czy powinienem podać numery zamówienia aby ułatwić namierzenie sytuacji?

W przypadku stołu do tenisa sprzedawca wskazał, że u siebie widzi przesyłkę jako dostarczoną.
Ale widoczna też jest informacja "Przesyłka bez możliwości śledzenia".Screenshot 2024-08-27 at 11.50.07.png

W przypadku Łuku nie ma takiego dopisku.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lubik_85 Widzę, że dotyczy to zakupu z maja 2023 roku. Najprawdopodobniej przewoźnik już usunął z systemu numer tej przesyłki, dlatego nie wyświetla się informacja o dostarczeniu paczki a o statusie płatności. Nie można tego zmienić. Możesz ewentualnie ukryć zakup, jeśli to w jakiś sposób Ci przeszkadza. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lubik_85
#7 Wielbiciel#

To jeszcze kwestia stołu do tenisa z czerwca 2024.
@w_kiwi no właśnie jedyna opcja jaką widzę to ukrycie zakupu. Tylko trochę mi to zakłóca obraz historii zakupów jeśli będę chciał do niego wrócić.

Po prostu brakuje mi przycisku "oznacz jako odebrane" co zakończyło by proces transakcji.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lubik_85 W przypadku stołu do tenisa sprzedawca nadał go przewoźnikiem, który nie jest z nami zintegrowany, dlatego nie otrzymaliśmy statusów przesyłki, a Ty widzisz ostatni status, jaki mogliśmy zaktualizować. 

Przekażę Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów