Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam 4 zamówienia (dwa z 2021roku oraz dwa z 2022) które utknęły na statusach (w przygotowaniu oraz w dostawie). Ja je już dawno temu otrzymałam i mam. Da się jakoś zaktualizować ich statusy tak aby były zamknięte?
@Karolinka362 Cześć. 🙂 Statusy są aktualizowane na podstawie danych, które otrzymujemy od Przewoźników. Jeśli do zamówienia został wprowadzony numer listu przewozowego, to możesz go przesłać do Przewoźnika z informacją, że to zamówienie zostało już przez Ciebie odebrane. 🙂
Dla 2 z nich jest dostawca Automat Pocztex, spróbuję się z nimi skontaktować. Ale 2 z nich nie mają żadnej informacji o wysyłce.
Numer zamówienia gdzie o dostawie jedyna informacja to 'dostawa na adres':
ca626cc1-ab30-11eb-ba29-015913697e6e
Pocztex przechowuje dane przesyłek jedynie przez 12 miesięcy, po tym czasie są usuwane z ich systemu. Czy jest możliwość zmiany statusu po stronie allegro?
@Karolinka362 Przykro mi, nie mamy możliwości zmiany statusu zamówienia ręcznie.