anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówiłem 2 pudełka, a otrzymałem tylko 1

Client:124850002
#2 Obserwator#

Witam, Allegro zrealizowało 2 przesyłki z jednej przesyłki. A firma popełniła błąd i chce zapłacić też drugą paczkę. Zamówiłem pudełka 2 razy za cenę około 1300 CZK. Ale Allegro chce, żebym za drugą paczkę zapłacił kolejne 1300 CZK.
Omyłkowo ustalili cenę również za drugą paczkę, która była w jednej przesyłce i omyłkowo podzielili ją na 2 przesyłki

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124850002 Czy możesz wskazać numer zamówienia, o które chodzi? Nie rozumiem też, co to znaczy, że dwie przesyłki były w jednej. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:124850002
#2 Obserwator#

Zamówiłem tylko 1 zamówienie, w którym powinny znajdować się 2 pudełka z szufladami. Ale firma podzieliła je na 2 pakiety. Cena za dwie skrzynki z szufladami wynosi 1356 CZK, w tym koszty przesyłki i płatność przy odbiorze. Pani rozdająca paczki powiedziała mi, że za drugą paczkę muszę zapłacić kolejne 1356 CZK. Firma popełniła błąd i za drugie opakowanie również pobrała 1356 CZK. Zatem druga paczka została na poczcie.😩

oznacz moderatorów

Client:124850002
#2 Obserwator#

Od 150 6748 835 mam tę paczkę w domu.
Z numeru 251 2443 173 na poczcie pozostała druga paczka

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124850002 Proszę, skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym. To on powinien to wyjaśnić. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:124850002
#2 Obserwator#

Mam nadzieję, że moje tłumaczenie jest zrozumiałe. Mam na myśli, że powinienem otrzymać 1 przesyłkę za 1356 CZK.
Ale firma wykonała 2 przesyłki i chce zapłacić podwójnie

oznacz moderatorów

Client:124850002
#2 Obserwator#

Od 150 6748 835 mam tę paczkę w domu.
Z numeru 251 2443 173 na poczcie pozostała druga paczka

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Nie pomożemy bo nic nie rozumiemy

Ja przypuszczam tylko, że wskutek błednej etykiety pobraniowej wygenerowano 2 paczki za 1300 każda, a mialy być 2 etykiety z jedną płatnością. Nikt nic nie może, idź do sprzedawcy. Napisz mu to co nam tylko w bardziej zrozumiały sposób i to odkręci

oznacz moderatorów

Client:124850002
#2 Obserwator#

Więc kto jest sprzedawcą? Jesteś już trzecią osobą, która mi dzisiaj mówi, że mam napisać do sprzedawcy. Zamówiłem towar z Allegro.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Od oficjalnego sklepu Allegro czy na portalu Allegro? 
obojętnie jaka jest odpowiedź piszesz przez zadaj pytanie sprzedającemu albo otwierasz dyskusje. 
tu jest forum i nikt nic nie zdziała 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:124850002 Allegro jest tylko platformą pośredniczącą > za paczkę opowiada sprzedający i to z nim musisz wszystko wyjaśnić

Allegro tylko udostępnia narzędzia do transakcji między stronami > pobiera za to prowizję > na tym się kończy jego rola

oznacz moderatorów

Client:124850002
#2 Obserwator#

Zamówienie złożyłem poprzez sklep internetowy Allegro.cz
Napisałem też formularz reklamacyjny. Nic się nie stało, skontaktowałem się z czeskim wsparciem, które było online, doradzili mi, co robić. Właściwie nic mi nie doradzili. I w ten sposób trafiłem na Twoją stronę dyskusji. Przepraszam, ale jestem zdezorientowany i bardzo trudno jest się z kimś skontaktować, każdy mówi co innego. Czytałem opinie z tym samym problemem. Dziękuję za odpowiedź, proszę o zamknięcie dyskusji i życzę miłego wieczoru.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Strona Allegro.cz nie wyjaśnia kto jest sprzedawcą. Może nim być każdy. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124850002 Na koncie, z którego piszesz, nie ma żadnego zakupu, dlatego nawet nie mogę Ci podać loginu sprzedawcy, z którym masz się skontaktować. Przejdź do zakładki "moje zakupy" i tam w szczegółach zamówienia znajdziesz opcję kontaktu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:124850002
#2 Obserwator#

Dziękuję, tak, wiem, dokonałem zakupu bez logowania. Dziękuję za pomoc. Teraz znalazłem wiadomość w spamie, tam mam dowód wpłaty i sprzedawcę, z którym się teraz kontaktuję.😶

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:124850002 Świetnie! Mam nadzieję, że teraz już uda się rozwiązać sprawę. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów