Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry. W dniu 06.08. zamówiłam 2 artykuły:Hooker barowy i prysznic ogrodowy, oraz opłata za allegro smart za 1 miesiąc. Zapłaciłam przelewem tradycyjnym łącznie 158,88 zł na pay U allegro. wpłata dokonana 11.08. Wczoraj dostałam e-maila od sprzedawcy hookera, że zakup nie opłacony i zamówienie anulowano. Dodam, ze w tytule przesyłki napisałam idt 1794444813 , ale nie dopisałam pay U allegro. Co teraz?
Jaki masz status wpłaty w zakładce Kupione? Anulowana? Kliknij Szczegóły i sprawdź. Jeśli Anulowana, wpłata nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie. Kliknij Ponów płatność. Jeśli status jest Rozpoczęta, sprzedawca wpłatę otrzyma. Przelew tradycyjny idzie 1-3 dni robocze.
Mam:płatność rozpoczęta
z punktu widzenia polskiego prawa
żądanie wydania towaru przy statusie "płatność rozpoczęta"
ociera się o paragrafy kodeksu karnego
i może skutkować grzywną, wyrokiem w zawieszeniu lub nawet więzieniem
przypominam, że nieznajomość prawa nie zwalnia z jego stosowania
JA NIE ŻĄDAM TOWARU.pYTAM, CO ZROBIĆ?
może tytuł wpłaty jest zły? Posłużyłaś się wygenerowanym formularzem czy pisanym z "palca" na poczcie ?