anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamknięcie dyskusji a Allegro Protect

rvujek
#7 Wielbiciel#

Czy zdarzyła się kiedyś komuś taka sytuacja, że Allegro rżnie głupa?. Kupiłem akumulator, który po dwóch miesiącach przestał działać, otworzyłem dyskusje ze sprzedającym, który miał wywalone na temat, jakiś Janusz z Allegro się w nią włączył, po czym mimo braku rozwiązania tematu ją zamknął. Pytanie brzmi, chronią złodziei? gdzie jest program ochrony kupujących?

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Przykre jest to dla wszystkich, nie tylko dla kupujących. Ja tu i kupuję i sprzedaję. Nie mogę zmienić konta na firmowe, bo bym musiała udostępnić allegro one do smarta... Połowa sprzedaży jest w smarcie, sprzedawca bez tego ma połowę sprzedaży mniej więc chce czy nie chce to udostępnia. Ale to jest metoda dostawy allegro, to oni są za nią odpowiedzialni. Jednak w razie problemów mają jedną niezmienną odpowiedź "klient ma prawo do subiektywnej oceny". Nie ważne, że opinię dostał za to, że paczka zaginęła na 10 dni w czarnej dziurze; lub że kurier one nie podjechał przez kilka dni odebrać paczek mimo zleceń odbioru albo dlatego, że allegro zasugerowało czas dostawy z kosmosu wzięty (np na jutro gdy sprzedawca ma 2 dni na wysyłkę ustawione). Allegro od dłuższego czasu wzięło sobie za punkt honoru ograniczyć do minimum jakikolwiek kontakt na linii kupujący- sprzedający i wszystkie swoje błędy jak np.: one czy cudny katalog (gdzie potem nie zawsze wiadomo co się kupuje) zwalać na sprzedających. Póki co mają się dobrze. Zgarniają nieziemskie opłaty  od sprzedaży, średnia wszystkich opłat to pewnie ze 30% będzie. Poudają filantropów szastając tą kasą w stronę kupujących i śmieją się ze sprzedawców zgarniających za to negatywy. Tu od długiego czasu ciężko znaleźć jakiś pozytywny post od sprzedawcy. Póki klienci tego nie zrozumieją i nie zaczną zamęczać ich masą skarg to tak będzie nadal. Wszelkie prośby sprzedających są zbywane, natomiast nawet głupie pomysły kupujących od czasu do czasu przechodzą. Tyle, że przeciętny kupujący spogląda tylko na sprzedawcę i nie widzi nic dalej...

Dostawa nazywa się allegro one- to ich przymusowa dostawa i ich odpowiedzialność!!! Poczytaj posty tu na forum, sprzedawcy jeżdzą po tej dostawie i ostrzegają przed nią gdzie się tylko da... Większe firmy mają już takie ostrzeżenia na stronie o sprzedającym, bo tylko tam mogą to zrobić. Przynajmniej dopóki jakiś konsultant nie każe im tego usunąć...

A tak, żeby nie było, że przesadzam to proszę link do najnowszego postu zrozpaczonego sprzedawcy Automatycznie włączona nieobsługiwana usługa Allegro One Kurier - Społeczność Allegro - 767538

Na tym forum podobnych są setki...

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rvujek otrzymałeś informację zarówno w dyskusji jak i e-mailowo, że sprzedający nie może wziąć udziału w dyskusji z przyczyn technicznych (wypowiedział umowę z Allegro), skontaktowaliśmy się z nim.
Jeśli do końca tygodnia sprzedający nie napisze do Ciebie, napisz do nas ponownie w sprawie nr 41141041.

@IWONKAS1 w Twoim przypadku zgłoszona została reklamacja do przewoźnika, czekamy na odpowiedź, sprawa nie jest rozwiązana, natomiast opóźnienie nie wynika z winy sprzedającego, dlatego zamknęliśmy prowadzoną dyskusję.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

IWONKAS1
#7 Wielbiciel#

no właśnie sprawa nie jest rozwiązana jak sama Pani pisze a dyskusja została zamknięta  jako rozwiązana więc ??? Poza tym dwa razy pytałam w dyskusji ile trwa taka reklamacja i nie uzyskałam odpowiedzi od allegro, w między czasie sprzedający napisał ze do 30 dni więc informacja zwrotna od allegro średnio wygląda. Proszę również o informacje jak wygląda allegro protect?? jak działa w takiej sytuacji?? czy w ogóle działa czy to tylko pięknie brzmiace hasło bez pokrycia??

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@IWONKAS1 nie wypłacą ci protecta bo wiedzą że jest reklamacja u przewoźnika więc nawet jak w dyskusji padnie wzmianka o protect to będziesz czekać na zakończenie reklamacji. Według prawa kc sprzedawca ma 30dni na wydanie towaru wtedy ty możesz go wezwać do wydania z konkretnym terminem 7dni pod groźbą odstąpienia od umowy. Czyli prędzej przewali się reklamacja u przewoźnika z jakimś skutkiem niż zgodnie z prawem odzyskasz kasę. Zostaje odsiedzieć swoje czekając.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@IWONKAS1 ps one znajduje paczki do 2 tyg od zgłoszenia im albo wcale 

oznacz moderatorów

IWONKAS1
#7 Wielbiciel#

pierwszy raz w życiu wybrałam taką forme dostawy i nie spodziewałam się że na allegro sie tak zawiode... ciekawa jestem czy w ogóle odzyskam kase 😞

oznacz moderatorów