anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamknięta dyskusja

GruntBoy
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 
Opiszę krótko sprawę.
Narzeczona zamówiła zestaw garnków, zestaw okazał się powyginany, zgłosiliśmy reklamację i odesłaliśmy garnki.
Sprzedający powiedział że "wymienił" zestaw ale odesłał nam tą samą paczkę, ze zniszczonymi garnkami. Napisaliśmy że chcemy odstąpić od umowy i odesłaliśmy garnki jeszcze raz. Ogólnie miałem wrażenie że sprzedający ciągle coś kręci, np, pisał że odracza reklamację do momentu przyjścia towaru po tym jak towar już do niego wrócił itp. Teraz czekamy na decyzję i naglę pracownik allegro zamknął dyskusje. "partner rozpatruję reklamację dlatego zamykam dyskusję".
I tu moje pytanie, skoro "czekamy na decyzję" czy to znaczy że sprzedający może teraz odmówić odstąpienia od umowy w wypadku, gdzie nie udało mu się wymienić zareklamowanego towaru?  I drugie pytanie, czemu zamykać dyskusję, skoro nie ma jeszcze jego decyzji, i nie wiemy czy otrzymamy pieniądze lub towar ?

Kupiłem już setki rzeczy na allegro i ogólnie jestem bardzo zadowolony, nigdy ani ja ani narzeczona nie mieliśmy żadnych problemów, ale przyznam że ta sytuacja mnie już nieco irytuje. Problem trwa już ponad miesiąc i kto wie czy nie zostaniemy bez garnków i pieniędzy.
Sprawa nie dotyczy mojego konta, a konta narzeczonej która jest ze mną w allegro familly. Piszę ja bo ona się już powoli poddaję.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GruntBoy Proszę, podaj numer zamówienia, o które chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GruntBoy
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia narzeczonej f8f13c40-994f-11ef-80cc-952789cad19d

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GruntBoy Przykro mi, ale nie mogę udzielić informacji na temat zamówienia, które nie dotyczy Twojego konta. Najlepiej będzie, jak narzeczona odezwie się w tym wątku ze swojego konta. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

perelka_2000
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, sprawa dotyczy mojego zakupu. Czy możemy poprosić o pomoc, co zrobić w tej sprawie? 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@w_kiwi  znalazła się narzeczona 😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wg regulamin dyskusji, musisz ją oznaczyć jako nierozwiązana do 30dni, później jest ona zamykana automatycznie, teraz poproś o jej ponowne otwarcie.

oznacz moderatorów

GruntBoy
#7 Wielbiciel#

Z tego co pamiętam, kiedy sprzedawca napisał że wymienił zestaw, a tak naprawdę wysłał nam to samo co odesłaliśmy (tylko pudełko owinięte dodatkowo strech'em) oznaczyliśmy dyskusję jako nierozwiązaną.

oznacz moderatorów

GruntBoy
#7 Wielbiciel#

Ogólnie może dodam, że po wysłaniu zdjęć do dyskusji że to te same garnki, z uszkodzeniami w tych samych miejscach,  sprzedający sam przyznał że nie wymienił garnków a jedynie patelnię z zestawu, zasłaniając się tym, że w reklamacji nie było opisu co jest uszkodzone (co nie jest prawdą, był opis i zdjęcia) Patelnia którą "wymienił" również była uszkodzona po "wymianie". Więc nie rozumiem gdzie tu miejsce na jego decyzje o naszym odstąpieniu od umowy, skoro sam się przyznał że nie wywiązał się z pierwszej reklamacji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale wiesz ze przy drugiej reklamacji masz prawo odstąpić od umowy zakupu.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@perelka_2000 Konsultuję kwestię dyskusji z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z informacją. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GruntBoy
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi Przepraszam że truje, ale jeszcze jedno pytanko. Jakiś czas temu użyliśmy opcji allegro protect w tej sprawie, moderatorka dala sprzedającemu czas do 11.12 na określenie się. Czy allegro nie mogłoby więc po prostu podjąć jakieś decyzji i ewentualnie oddać nam pieniądze?

oznacz moderatorów