Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Na załączonym zdjęciu widać wypowiedź sprzedawcy odnośnie zwróconego towaru.
Głośnik kupiony z myślą porównania go z innym modelem, rozpakowany i włączony na maks godzinę, starannie zapakowany w taki sam sposób jak nowy bez żadnych uszkodzeń mechanicznych i rys.
Sprzedawca twierdzi że samo rozpakowanie produktu pomniejsza jego wartość - z tego co wyczytałem to mogę towar zwrócić nawet w zastępczym opakowaniu co nadal nie zmniejsza wartości towaru mimo to wiedziałem o możliwości zwrotu głośnika dlatego obchodziłem się z nim bardzo ostrożnie i zachowałem oryginalne opakowanie aby móc go zwrócić w nienagannym stanie. Kwestia rys to akurat dziwna sprawa bo na pewno żadnych nie było w momencie pakowania towaru a z tego co zauważyłem to sprzedawca ma już na koncie kilka negatywów odnośnie proponowania połowy wartości produktu przy zwrotach - oczywiście nie wiem jak wyglądała sytuacja w ich wypadku ale wiem jak wygląda w moim... Mocno naciągana sprawa jeśli chodzi o sprzedającego.
Co robić?
@krzych_vip ale używany, sam to potwierdzasz 😉
Używany... W taki sposób w jaki zrobiłbym to na miejscu w sklepie stacjonarnym a to nie obniża wartości produktu i mogę to zrobić zgodnie z prawem konsumenta.
@krzych_vip czyli użyty , możesz zweryfikować towar w takim zakresie w jakim możesz w sklepie stacjonarnym , nie sądzę żeby sklep zezwolił Ci zabrać do domu sprzęt i sobie poużywać .... no i potem oddać . Sprzedawca zgodnie z zapisem w UK obniżył Ci kwotę zwrotu .
Czyli wg Ciebie w sklepie nie mogę się połączyć z głośnikiem i puścić muzyki żeby usłyszeć jak gra? Czyli mogę zamówić towar i po opakowaniu stwierdzić czy się nadaje? 😂
@krzych_vip Tak, możesz zwrócić w nieoryginalnym opakowaniu, tak sprzedajacy ma prawo pomniejszyć zwrot środków o tyle o ile zmniejszyła się wartość zwróconego towaru, masz wszystko opisane w ofercie>nowy, możesz otworzyć sprawdzić i zwrócić. Teraz jest tu narracja pseudo "sprzedającego" żeby spuszczać kupujących na drzewo i zaczęli próby nie zwracania całości środków. Otwórz dyskusje ze sprzedającym, opisz sytuacje a powinno wszystko się wyjaśnić:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa możesz także wystawić "odpowiedni" komentarz.
Według mnie sprzedający po prostu nadmiernie wykorzystuje prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu i dla niego każdy rozpakowany towar podlega zwrotowi 50% wartości. Wiedziałem że będę zwracał któryś z porównywanych głośników więc obchodziłem się z nimi delikatnie i starałem się aby były zapakowane jak nowy. Rozumiem sprzedawcę że towar rozpakowany trudniej sprzedać jako nowy ale zdarzało mi się otrzymać taki produkt jako nowy i to dość niedawno i nie robiłem z tego tytułu żadnego problemu sprzedawcy który mi takowy towar wysłał - jest jeszcze gwarancja na produkt.
Jak odsyłasz to zrób zdjęcia, dokumentację i jak masz taką sytuację otwieraj dyskusję i tam udokumentuj swoje.