anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłam za produkt, a sprzedający twierdzi że nie. Co dalej z tym problemem?

beamir1
#1 Nowicjusz#

Zapłaciłam za produkt, dostałam informację że produkt powinien być dzisiaj najpóźniej, natomiast sprzedawca twierdzi że nie zapłaciłam za produkt. Wysłałam mu potwierdzenie przelewu oraz zdjęcie potwierdzenia smsa z banku że opłata wniesiona. Sprzedawca się nie odezwał. Co zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

OK zapłaciłeś ale sprawdź tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione  jaki masz status?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Sprawdź w zakupy- moje zakupy. Jak przy zakupie widnieje zapłacone to masz racje‚ jak widnieje "w toku" to rację ma sprzedawca i wpłata już do niego nie dotrze. W takim przypadku ta płatność w ciągu kilku dni powinna wrócić tam skąd przyszła, a płatność należy ponowić. To ostatnio częsty błąd w apce.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@beamir1 jeśli otrzymałeś wiadomośc z planowaną datą dostawy to podejrzewam ,że mało doświadczony sprzedawca nie może zlokalizować wpłaty , któą ma pewnie tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji? 

W szczegółach zakupu masz przycisk ,, zgłoś problem z zakupem ,, opisz tam problem i zaczekaj 1 dzień roboczy , na prośbę włączy się do dyskusji pracownik allegro , który rozwieje Wasze wątpliwości .

oznacz moderatorów