Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam za produkt, dostałam informację że produkt powinien być dzisiaj najpóźniej, natomiast sprzedawca twierdzi że nie zapłaciłam za produkt. Wysłałam mu potwierdzenie przelewu oraz zdjęcie potwierdzenia smsa z banku że opłata wniesiona. Sprzedawca się nie odezwał. Co zrobić w tej sytuacji?
OK zapłaciłeś ale sprawdź tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jaki masz status?
Sprawdź w zakupy- moje zakupy. Jak przy zakupie widnieje zapłacone to masz racje‚ jak widnieje "w toku" to rację ma sprzedawca i wpłata już do niego nie dotrze. W takim przypadku ta płatność w ciągu kilku dni powinna wrócić tam skąd przyszła, a płatność należy ponowić. To ostatnio częsty błąd w apce.
@beamir1 jeśli otrzymałeś wiadomośc z planowaną datą dostawy to podejrzewam ,że mało doświadczony sprzedawca nie może zlokalizować wpłaty , któą ma pewnie tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji?
W szczegółach zakupu masz przycisk ,, zgłoś problem z zakupem ,, opisz tam problem i zaczekaj 1 dzień roboczy , na prośbę włączy się do dyskusji pracownik allegro , który rozwieje Wasze wątpliwości .