Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:110343085 Kontaktuj się ze sprzedającym i ustal co dalej.
@Client:110343085 nic nie straciłeś, towar wrócił do sprzedawcy i dalej jest Twój, tyle że musisz opłacić powrót paczki i ponowną wysyłkę 🙂 Napisz do sprzedawcy ile masz dopłacić i wyśle Ci ponownie 🙂
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ile mam wertować cz to takie trudne kupiłem perfumy niemiałem telefonu zapłaciłem przelewem 128złz
@Client:110343085 opłać ponownie wysyłkę lub jak kupiłeś od firmy odstąp od zakupu.
@Client:110343085 proszę, abyś skontaktował się w tej sprawie ze sprzedawcą i z nim ustalił, czy chciałbyś ponowną wysyłkę towaru do Ciebie, czy zwrot pieniędzy. Możesz to zrobić przez Centrum Wiadomości.