Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłem w Żabce przelew na te Pay u w poniedziałek i do tej pory sprzedający nie ma wpłaty jak to działa jestem w tym zielony a sprzedający też nie wie o co chodzi czy ktoś mi pomoże jak to wytłumaczyć i sprawdzić gdzie są teraz te pieniądze
@Client:110891337 chodzi o zamówienie nr f839ac80-eb25-11ed-a469-6d0bd652dd2b? Tutaj mamy status płatność rozpoczęta, czy możesz przesłać potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl? Skonsultuję to z operatorem, zobaczymy czy przejdzie czy PayU to zwróci.
Witam
Wysłałem tak jak Pani prosiła potwierdzenie wpłaty na adres @.
Pozdrawiam
Łukasz Dobrosz
@Client:110891337 przesłałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko otrzymam więcej informacji. 🙂
@Client:110891337 Niestety, ale przelew nie zaksięguje się poprawnie, ponieważ wprowadziłeś nieprawidłowe dane. W tytule przelewu wpisałeś "naprawa telewizora".
Skontaktujemy się z Tobą mejlową w sprawie zwrotu środków (korespondencja numer 33485162).
@Client:110891337 taki przelew idzie do 5 dni roboczych o ile nie było błędnego tytułu lub zmian !!! bo w tedy nie dojdzie i będzie wisiał jako nie wiadomo za co to 😄