anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłem w żabce przez PayU i do tej pory sprzedający nie dostał przelewu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:110891337
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłem w Żabce przelew na te Pay u w poniedziałek i do tej pory sprzedający nie ma wpłaty jak to działa jestem w tym zielony a sprzedający też nie wie o co chodzi czy ktoś mi pomoże jak to wytłumaczyć i sprawdzić gdzie są teraz te pieniądze

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110891337 chodzi o zamówienie nr f839ac80-eb25-11ed-a469-6d0bd652dd2b? Tutaj mamy status płatność rozpoczęta, czy możesz przesłać potwierdzenie przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl? Skonsultuję to z operatorem, zobaczymy czy przejdzie czy PayU to zwróci.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Client:110891337
#7 Wielbiciel#

Witam

Wysłałem tak jak Pani prosiła potwierdzenie wpłaty na adres @.

Pozdrawiam

Łukasz Dobrosz 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110891337 przesłałam zgłoszenie do odpowiedniego zespołu. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko otrzymam więcej informacji. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:110891337 Niestety, ale przelew nie zaksięguje się poprawnie, ponieważ wprowadziłeś nieprawidłowe dane. W tytule przelewu wpisałeś "naprawa telewizora". 

Skontaktujemy się z Tobą mejlową w sprawie zwrotu środków (korespondencja numer 33485162). 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:110891337 taki przelew idzie do 5 dni roboczych o ile nie było błędnego tytułu lub zmian !!! bo w tedy nie dojdzie i będzie wisiał jako nie wiadomo za co to 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów