Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłem za towar , pieniądze pobrało z konta a transakcja została anulowana. Sprzedający nie otrzymał wpłaty na ponad 1200zl .Gdzie mogę zgłosić problem?
Czy sam, własnoręcznie anulowałeś wpłatę? Jeśli nie, została anulowana przez operatora PayU - teraz te pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto po kilku dniach, a Ty możesz już teraz kliknąć w zakładce Kupione "Ponów płatność". Pieniądze zostaną pobrane z konta ponownie i dotrą do sprzedawcy. Niestety czasem zdarza się tak, że Allegro Finanse pobiera pieniądze i nie przekazuje ich sprzedawcom.
Ok. Zatem zapłacę ponownie i czekam na zwrot
@mick18 Czy po zapłacie kliknąłeś Anuluj płatność? To ważne.
Nie kliknąłem anuluj . Zrobiłem 3 płatności blikiem po czym zorientowałem się , że mam limit i nie przeszła ki płatność . Zrobiłem płatność przez payU pojawiła się fajka że jest ok przeszedlem do strony przedmiotu gdzie dalej świeciła się płatność anulowana .
@nat_not 🙂
@xyz96 "Zrobiłem 3 płatności blikiem po czym zorientowałem się , że mam limit i nie przeszła ki płatność".
Czyli wciąż nie jest tak, jak sugerowałeś w innych wpisach. Klient sam zleca kolejne wpłaty, gdy karta płatności jest anulowana.
@mick18 Jeśli zlecisz wpłatę do anulowanej karty płatności, nie rozliczy się ona poprawnie.
@nat_not "Zrobiłem płatność przez payU pojawiła się fajka że jest ok przeszedlem do strony przedmiotu gdzie dalej świeciła się płatność anulowana"
Klient niczego nie anulował, a po poprawnym zleceniu wpłaty przez PayU nadal miał komunikat o anulowaniu, choć pieniądze zostały pobrane.
@xyz96 Klient zorientował się "że ma limit i nie przeszła mu płatność" - stąd anulowanie karty płatności. Następnie wykonał do niej wpłatę. Wpłata do anulowanej karty płatności nie rozliczy się poprawnie.
@nat_not No i to jest wina klienta, że po komunikacie o anulowaniu i po ponowieniu płatności, AF zabrało mu pieniądze i nie przekazało ich sprzedawcy, nadal wyświetlając ten wprowadzający w błąd komunikat, a teraz klient musi czekać kilka dni na ich zwrot? 🙂 Oj. Jeśli wpłata jest anulowana z jakiegokolwiek powodu, kupujący może ponowić płatność.
Nie rozumiem... Czyli czekam na zwrot pieniędzy tak ?
@nat_not Jestem po rozmowie na czacie.
Po anulowaniu płatności przez operatora pieniądze wracają na konto w ciągu 3 dni roboczych, ale jeszcze przed ich powrotem mogę ponowić płatność z poziomu zakładki kupione lub poczekać na powrót środków i dopiero wtedy ponowić płatność. Nie było mowy o karcie płatności. Mam skopiowaną całą rozmowę, mogę ją wkleić, póki co zamieszczam streszczenie 🙂
Pieniądze wróciły , dziękuję za pomoc.
@xyz96 Formularz, który wypełniasz na Allegro podczas wyboru metody zapłaty to u nas karta płatności. Za każdym razem, gdy ponawiasz płatność, pojawia się w naszym systemie kolejna.
Nie napisałam, że nie możesz ponowić płatności przed powrotem pieniędzy. Napisałam, że przelew wykonany do anulowanej karty płatności, nie rozliczy się poprawnie. Trzeba ponowić płatność z poziomu Allegro i wówczas wykonać przelew.
Rozumiem że jak miałem otwarta kartę płatności i nie przeszło blikiem i wróciłem do otwartej tej samej karty płatnisci to przelew przeszedł ale ta karta płatności zakodowała że płatność jest anulowana i dlatego najlepiej nie wracać do tej samej karty tylko lepiej ją zamknąć i rozpocząć płatność od nowa z pozycji moje zakupy.
Kupiłam przedmiot, płatność ciągle była w trakcie realizacji choć pieniądze z konta zostały pobrane. Po kontakcie ze Sprzedającym anulowałam płatność. Pieniądze nadal nie wróciły na moje konto choć minęły już 2 miesiące.
Co w takiej sytuacji zrobić?
@mick18 Tak, czekaj. Mam pytanie. Ponowiłeś płatność? Jeśli tak, to wpłata ma już status Zakończona?
ponowiłem dzisiaj płatność i normalnie przeszło jak zawsze. Czekam na zwrot wcześniejszej zapłaty.