anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłem za towar, pieniądze pobrało z konta, a transakcja została anulowana.

mick18
#8 Zapaleniec#

Zapłaciłem za towar , pieniądze pobrało z konta a transakcja została anulowana. Sprzedający nie otrzymał wpłaty na ponad 1200zl .Gdzie mogę zgłosić problem?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

xyz96
#21 Demiurg#

Czy sam, własnoręcznie anulowałeś wpłatę? Jeśli nie, została anulowana przez operatora PayU - teraz te pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto po kilku dniach, a Ty możesz już teraz kliknąć w zakładce Kupione "Ponów płatność". Pieniądze zostaną pobrane z konta ponownie i dotrą do sprzedawcy. Niestety czasem zdarza się tak, że Allegro Finanse pobiera pieniądze i nie przekazuje ich sprzedawcom.

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Ok. Zatem zapłacę ponownie i czekam na zwrot 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mick18 Czy po zapłacie kliknąłeś Anuluj płatność? To ważne.

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Nie kliknąłem anuluj . Zrobiłem 3 płatności blikiem po czym zorientowałem się , że mam limit i nie przeszła ki płatność . Zrobiłem płatność przez payU pojawiła się fajka że jest ok przeszedlem do strony przedmiotu gdzie dalej świeciła się płatność anulowana . 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not  🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 "Zrobiłem 3 płatności blikiem po czym zorientowałem się , że mam limit i nie przeszła ki płatność". 

Czyli wciąż nie jest tak, jak sugerowałeś w innych wpisach. Klient sam zleca kolejne wpłaty, gdy karta płatności jest anulowana. 

@mick18 Jeśli zlecisz wpłatę do anulowanej karty płatności, nie rozliczy się ona poprawnie. 

 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not "Zrobiłem płatność przez payU pojawiła się fajka że jest ok przeszedlem do strony przedmiotu gdzie dalej świeciła się płatność anulowana"

Klient niczego nie anulował, a po poprawnym zleceniu wpłaty przez PayU nadal miał komunikat o anulowaniu, choć pieniądze zostały pobrane.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Klient zorientował się "że ma limit i nie przeszła mu płatność" - stąd anulowanie karty płatności. Następnie wykonał do niej wpłatę. Wpłata do anulowanej karty płatności nie rozliczy się poprawnie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not No i to jest wina klienta, że po komunikacie o anulowaniu i po ponowieniu płatności, AF zabrało mu pieniądze i nie przekazało ich sprzedawcy, nadal wyświetlając ten wprowadzający w błąd komunikat, a teraz klient musi czekać kilka dni na ich zwrot? 🙂  Oj. Jeśli wpłata jest anulowana z jakiegokolwiek powodu, kupujący może ponowić płatność.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/statusy-platnosci/dlaczego-moja-wplata-ma-status-rozpoczeta-...

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Nie rozumiem... Czyli czekam na zwrot pieniędzy tak ? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mick18 Tak, pieniądze wrócą na rachunek, z którego płaciłeś. Powyższe wpisy to kolejna odsłona mojej rozmowy z @xyz96 z innych wątków. Nie musisz się nią przejmować 😉

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not Jestem po rozmowie na czacie.

Po anulowaniu płatności przez operatora pieniądze wracają na konto w ciągu 3 dni roboczych, ale jeszcze przed ich powrotem mogę ponowić płatność z poziomu zakładki kupione lub poczekać na powrót środków i dopiero wtedy ponowić płatność. Nie było mowy o karcie płatności. Mam skopiowaną całą rozmowę, mogę ją wkleić, póki co zamieszczam streszczenie 🙂

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Pieniądze wróciły , dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Formularz, który wypełniasz na Allegro podczas wyboru metody zapłaty to u nas karta płatności. Za każdym razem, gdy ponawiasz płatność, pojawia się w naszym systemie kolejna. 

Nie napisałam, że nie możesz ponowić płatności przed powrotem pieniędzy. Napisałam, że przelew wykonany do anulowanej karty płatności, nie rozliczy się poprawnie. Trzeba ponowić płatność z poziomu Allegro i wówczas wykonać przelew.  

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

Rozumiem że jak miałem otwarta kartę płatności i nie przeszło blikiem i wróciłem do otwartej tej samej karty płatnisci to przelew przeszedł ale ta karta płatności zakodowała że płatność jest anulowana i dlatego najlepiej nie wracać do tej samej karty tylko lepiej ją zamknąć i rozpocząć płatność od nowa z pozycji moje zakupy.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mick18 Tak. Zostało to również szczegółowo rozpisane w Pomocy:

nat_not_0-1590832473992.png

 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

agnieszka_ka88
#7 Wielbiciel#

Kupiłam przedmiot, płatność ciągle była w trakcie realizacji choć pieniądze z konta zostały pobrane. Po kontakcie ze Sprzedającym anulowałam płatność. Pieniądze nadal nie wróciły na moje konto choć minęły już 2 miesiące.

Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mick18 Tak, czekaj. Mam pytanie. Ponowiłeś płatność? Jeśli tak, to wpłata ma już status Zakończona?

oznacz moderatorów

mick18
#8 Zapaleniec#

ponowiłem dzisiaj płatność i normalnie przeszło jak zawsze. Czekam na zwrot wcześniejszej zapłaty. 

oznacz moderatorów