Zdjęcie pustego foliopaku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawa wyglada tak ze odesłałem 2 koszulki w foliopaku, a sprzedawca odebrał zwrot oraz wyslal zdjęcie ze foliopak jest pusty. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? Czy nagranie z paczkomatu coś może dać, że nie była to sama folia tylko w miarę sztywny przedmiot ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wnuczenzo sprzedawca jako firma i profesjonalista powinien to zweryfikować przy kurierze i spisać protokół szkody , odebrał bez zastrzeżeń to jego problem , a zdjęcia do toalety .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwrot był do paczkomatu czy to tak samo obejmuje ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wnuczenzo Jeśli robiłeś typowy zwrot przez system allegro sprzedawca otrzymuje go na adres , doręcza kurier .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z pewnością daje, a co mówi sprzedający? Otwórz dyskusję i tam wyjaśniaj sprawę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający każe wytłumaczyć dlaczego foliopak jest pusty, dzwoniłem do inpost powiedzieli żeby złożyć reklamacje. To co lepiej zrobić złożyć reklamacje do inpostu czy otworzyć dyskusje, ewentualnej obie możliwości wykorzystać ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wnuczenzo najpierw złóż proszę reklamację do przewoźnika, sprzedającego również poinformuj jaka jest sytuacja oraz że reklamujesz przesyłkę u przewoźnika.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika pod warunkiem że mają protokół, bo inaczej reklamację odrzucą 😞 a jeśli był to smart to nadawcą zwrotu jest allegro tu też kupujący nie złoży reklamacji 😞
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wnuczenzo Poproś sprzedawcę o protokół szkody jeśli tego nie zrobił to ma problem bo odebrał paczkę bez zastrzeżeń 😞 i powinien Ci oddać kasę do 14 dni od odstąpienia 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Teraz otrzymałem zdjęcia paczki i to jest ta która wysłaliśmy. Czyli to on powinien sprawdzić przy kurierze czy jest wszystko ok. Tylko teraz sprawa wyglada tak, jeżeli on nie sporządził protokołu to otworzyć dyskusje czy reklamacje inpost ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wnuczenzo dyskusja jest narzędziem jak to delikatnie nazwać ,, wymuszającym ,, i wielu sprzedawców źle to odbiera , po mojemu nie słusznie , ale sam dostaję nerwa jak klient otwiera dyskusję choć sprawę można załatwić zwykłą wiadomością mailową . Zacznij grzecznie od odpisania na wiadomość sprzedawcy opisując swoje spostrzeżenia i roszczenia . Sprzedawca sam sobie narobił bałaganu odbierając przesyłkę bez zastrzeżeń . Jeśli się będzie stawiał użyj
,, wymuszacza ,,.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Wnuczenzo reklamacji nie złożysz bo nie masz protokołu, a według inposta paczka została odebrana bez zastrzeżeń, Ty masz dostać kasę do 14 dni od odstąpienia a sprzedawca ma nauczkę na przyszłość 😄
Κώστας