anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zdublowana płatność BLIK

Client:102502774
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dzień dobry.

30 listopada złożyłam zamówienie, dokonałam płatności BLIKiem, po której wyświetlił się komunikat o braku płatności (kod wygasł - coś w tym stylu). Wygenerowałam i użyłam nowy BLIK. Sprzedający otrzymał jedną wpłatę, ja otrzymałam jedną przesyłkę, a z konta bankowego dwukrotnie zostały pobrane pieniądze.

Sprzedający polecił mi odczekać trzy dni robocze, gdyż Allegro w takich sytuacjach samo zwraca pieniądze - nic takiego nie miało miejsca.

Bardzo proszę o pomoc. 

Numer zamówienia: 65b02270-8f7d-11ee-a57a-df0f71ab62aa

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:102502774! Podeślij potwierdzenie obu tych wpłat na adres spolecznosc@allegro.pl, w treści wiadomości, wklej proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102502774 dziękuję za wiadomość e-mail. Przekazałam potwierdzenia z prośbą o konsultację z operatorem płatności, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102502774 otrzymaliśmy odpowiedź od operatora. 
Nie odnotowali wpłaty dla transakcji o numerze Allegro 661a7d7e-8f7. Obciążenie konta w tej sytuacji powinnaś zareklamować w banku jako brak zrealizowanej płatności formą BLIK.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:102502774
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

oznacz moderatorów