Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
30 listopada złożyłam zamówienie, dokonałam płatności BLIKiem, po której wyświetlił się komunikat o braku płatności (kod wygasł - coś w tym stylu). Wygenerowałam i użyłam nowy BLIK. Sprzedający otrzymał jedną wpłatę, ja otrzymałam jedną przesyłkę, a z konta bankowego dwukrotnie zostały pobrane pieniądze.
Sprzedający polecił mi odczekać trzy dni robocze, gdyż Allegro w takich sytuacjach samo zwraca pieniądze - nic takiego nie miało miejsca.
Bardzo proszę o pomoc.
Numer zamówienia: 65b02270-8f7d-11ee-a57a-df0f71ab62aa
Dzień dobry @Client:102502774! Podeślij potwierdzenie obu tych wpłat na adres spolecznosc@allegro.pl, w treści wiadomości, wklej proszę link do tego wątku.
@Client:102502774 dziękuję za wiadomość e-mail. Przekazałam potwierdzenia z prośbą o konsultację z operatorem płatności, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Client:102502774 otrzymaliśmy odpowiedź od operatora.
Nie odnotowali wpłaty dla transakcji o numerze Allegro 661a7d7e-8f7. Obciążenie konta w tej sytuacji powinnaś zareklamować w banku jako brak zrealizowanej płatności formą BLIK.
Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam.