Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Około trzech tygodni temu Zgłaszałem problem. Oczywiście nikt się zgłoszeniem nie zajął bo po co się tym zajmować skoro dział techniczny ma te zgłoszenia gdzieś. W ciągu tych trzech tygodni pisałem 2 razy z doradcą i zgłoszenie ciągle jest ponaglane. Oczywiście od trzech tygodni nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Chodzi o Allegro Gadane wszystko wysłałem zrzuty ekranu i filmik. Codziennie muszę odinstalować i zainstalować aplikację ,żeby móc się dostać na gadane czyszczenie aplikacji nie pomaga.
Skoro taka jest wasza pomoc w rozwiązaniu zgłoszeń nic nie pisząc w czym jest problem, dlaczego tak się dzieje, to gratulacje.
Już nawet nie pisze na jakim etapie jest to zgłoszenie bo po co skoro macie to gdzieś.
Najwyżej będę codziennie odinstalowywał i zainstalowywal aplikację ,skoro nie chcecie pomóc.
@Agent555, czy możesz podać numer zgłoszenia, o którym mówisz?
@mr_oma , Numeru zgłoszenia nie pamiętam.
Podam numer ostatniej rozmowy z doradcą.
00063aH5X9188QH7. 11 maj 11:05
@Agent555, wydaje mi się, że znalazłam ten wątek - pracowniczka Allegro obiecała, że skonsultuje się z działem technicznym. Natomiast nie zgadza się data, piszesz o 11 maja, a powyższą wiadomość otrzymałeś 7 maja.
Tym niemniej poprosiłam, aby wrócono do Ciebie z informacją zwrotną. 🙂
@mr_oma ,Tak zgadza sprawdziłem 7 maja dostałem wiadomość na maila maja ,ale 11 maja pisałem z doradcą na czacie co się dzieje z tym zgloszeniem, oczywiście doradcą na czacie wysłał ponaglenie.
Już nawet nie oczekuje na żadną wiadomość w tej sprawie , bo i tak jej raczej nie dostanę skoro minęło już tyle czasu.
@Agent555, postaram się ją dla Ciebie zdobyć. Przepraszam Cię, że tyle to trwa.
@mr_oma Kilka minut temu dostałem e-maila z działu technicznego że sprawa jest nadal rozwiązywana.
Dziękuję ci że zajęłaś się tym zgloszeniem , być może niebawem otrzymam rozwiązanie problemu dlaczego tak się dzieje.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
Raz jeszcze dziękuję.