Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka była teoretycznie wysłana 30 lipca,według informacji sprzedającego paczka zagineła na oddziale InPost,sprzedający składał reklamacje do inpost teoretycznie ale nie wiadomo co dalej. 662025787442209111876510
Jak co pytanie zakup pd firmy czy prywatnego sprzedającego?
Od prywatnego
To odpowiada za przesyłkę do chwili nadania, masz potwierdzenie że nadal bo napisałeś że Paczka była teoretycznie wysłana 30 lipca,według informacji sprzedającego paczka zagineła na oddziale InPost
No ale jak nadał paczke.To już Inpost odpowiada za paczke hyba
Przewoźnik ma 30 dni na odpowiedź na reklamację. Przy zakupie od osoby prywatnej, ryzyko utraty przeszło na Ciebie z chwilą wydania przesyłki przewoźnikowi.
Nie na mnia bo to ja zamawiałem :).Pisałem do inpost w sprawie tej paczki to kazali mi kontaktować sie ze sprzedającym.Sprzedający odpowiada że paczka zgineła na odziale Inpost i że mają się ze mna kontaktować w sprawie reklamacji i jest cisza
Jak nadal prywatny sprzedający to za przesyłkę odpowiada przewoźnik i Ty powinieneś składać reklamację.Oni mają 30dni i zawsze czekają do ostatniego dnia.
Dzień dobry @teryk1 ,
w tej sytuacji sugerujemy, aby Nadawca złożył oficjalną reklamację w sprawie paczki na stronie inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym. Jeżeli zgłoszenie zostało już przesłane, proszę oczekiwać na kontakt opiekuna reklamacyjnego. Przepraszamy za niedogodności.
Ja właśnie złożyłem reklamacje do inpost pod numerem IPR13044835