anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiona paczka InPost

eryk1023
#7 Wielbiciel#

Paczka była teoretycznie wysłana 30 lipca,według informacji sprzedającego paczka zagineła na oddziale InPost,sprzedający składał reklamacje do inpost teoretycznie ale nie wiadomo co dalej.   662025787442209111876510

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Jak co pytanie zakup pd firmy czy prywatnego sprzedającego?

oznacz moderatorów

eryk1023
#7 Wielbiciel#

Od prywatnego

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To odpowiada za przesyłkę do chwili nadania, masz potwierdzenie że nadal bo napisałeś że Paczka była teoretycznie wysłana 30 lipca,według informacji sprzedającego paczka zagineła na oddziale InPost

oznacz moderatorów

eryk1023
#7 Wielbiciel#

No ale jak nadał paczke.To już Inpost odpowiada za paczke hyba 

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

Przewoźnik ma 30 dni na odpowiedź na reklamację. Przy zakupie od osoby prywatnej, ryzyko utraty przeszło na Ciebie z chwilą wydania przesyłki przewoźnikowi.

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

eryk1023
#7 Wielbiciel#

Nie na mnia bo to ja zamawiałem :).Pisałem do inpost w sprawie tej paczki to kazali mi kontaktować sie ze sprzedającym.Sprzedający odpowiada że paczka zgineła na odziale Inpost i że mają się ze mna kontaktować w sprawie reklamacji i jest cisza

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak nadal prywatny sprzedający to za przesyłkę odpowiada przewoźnik i Ty powinieneś składać reklamację.Oni mają 30dni i zawsze czekają do ostatniego dnia.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @teryk1 ,

w tej sytuacji sugerujemy, aby Nadawca złożył oficjalną reklamację w sprawie paczki na stronie inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź zostanie przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym. Jeżeli zgłoszenie zostało już przesłane, proszę oczekiwać na kontakt opiekuna reklamacyjnego. Przepraszamy za niedogodności.

oznacz moderatorów

eryk1023
#7 Wielbiciel#

Ja właśnie złożyłem reklamacje do inpost pod numerem IPR13044835

oznacz moderatorów