anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zle naliczne monety w programie fachowca i only week

MAMY ROZWIĄZANIE!
ewelkaM22
#7 Wielbiciel#

1. nie zakwalifikowało mi 2 zakupów z 28 maja w strefie fachowca przez co otrzymam 100 monet zam. 300 a zakupy dotyczyły akcesorii meblowych które biorą udział w programie

2. Nie otrzymałam 30 monet za ostatnią akcję only week. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ewelkaM22 Podaj proszę numery zamówień, za któe miały zostać przyznane monety.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ewelkaM22
#7 Wielbiciel#

do programu fachowca:

12401316425

12415217478

a do smart only:

13275021685

13480557174

13414601336

13575570519

13179167742

13628506067 x 2

13655396213 x2

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ewelkaM22 Konsultuję tę sprawę. Odezwę się ponownie, kiedy dostanę odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ewelkaM22 Dostałam informacje, z których wynika, że:

1. zakwalifikowałaś się, ale Twoje zakupy nie zmieściły się w wyższym przedziale.

2. nie został spełniony warunek jednej płatności (punkt § 3.3.b regulaminu promocji) - zrobiłaś i opłaciłaś kilka zakupów, zamiast opłacić je razem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ewelkaM22
#7 Wielbiciel#

Zanim zrobiłam zakupy sprawdziłam ile brakuje mi do osiągnięcia 10 tysięcy i na tyle zakupy zrobiłam. Proszę zatem o wykaz wszystkich moich transakcji zakwalifikowanych - bo w mojej ocenie i sprawdzeniu wszystkich transakcji uważam że przekroczyłam 10 tysięcy. 

oznacz moderatorów