anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana adresu wysyłki Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
bruneq
#7 Wielbiciel#

Podalem zly adres wysylki przy zakupach. Zakup zaplacony bez mozliwosc anulowania. Sprzedajacy nie moze zmienic wygenerowanej etykiety. I nie nadal jeszcze przesylki (czeka na mnie). Jak zmienic adres dostarczenia? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

@bruneq Jest możliwość anulowania.

Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

Sprzedawca zwróci Ci wpłatę, a Ty kup to samo po raz drugi, podaj prawidłowy adres i zapłać.

oznacz moderatorów
bruneq
#7 Wielbiciel#

Tak zrobilem, dzieki za pomoc. 

oznacz moderatorów
Janirka
#12 Orędownik#

Jeśli już została wygenerowana etykieta, to nie ma możliwości zmiany adresu. Wyjście jest w sumie tylko jedno:

1) Odstępujesz od umowy, a sprzedawca występuje do Inpostu o anulowanie niewykorzystanej etykiety (nic na tym nie traci skoro to smart). Sprzedawca zwraca Ci pieniądze za zamówienie, a Ty składasz nowe z poprawnym adresem. 

_______
Kamila
oznacz moderatorów
bruneq
#7 Wielbiciel#

XXI wiek i takie obejścia, no nic, tak zrobiłem. Dzięki za odpowiedz. 

oznacz moderatorów