Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W ostatnich dniach zrobiłam zakupy z płatnością przez PayU. Około tygodnia temu jeden zakup, drugi 24 maja. Obie wpłaty nie doszły do allegro choć nie było żadnego błędu z mojej strony. Sprawdzałam oba przelewy z danymi otrzymanymi z allegro oraz zrobił to również bank na moją prośbę. Allegro stwierdziło, że moje wpłaty, jedna po drugiej nie zostały zaakceptowane przez payu, ale także nie potrafią podać przyczyny. I tak moje obie wpłaty stwierdzili zostaną zwrócone do placówki bankowej w której robiłam przelewy, teraz i kilka tygodni temu. Jeden już został zwrócony. Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego kolejne przelewy są nieakceptowane i zwracane choć wszystkie dane są PRAWIDŁOWE?! Co za tym idzie dalej mam nie opłacone zakupy za które zapewne będę musiała zwrócić sprzedającemu prowizje. Za co pytam. Za błędną, nieudolną, bez wyjaśnienia powodu pracę osoby, która odrzuca wpłaty, jedna po drugiej? Z mojej strony wszystko było i jest dobrze. Dane prawidłowe. Skany posiadam. Allegro ma problem gdzieś (nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało wpłata po wpłacie, payu kompletnie nie odpowiada) i to się nazywają u nich bezpieczne zakupy? Czy ktoś z Was miał podobnie w ostatnim czasie?
Wiele osób tu pisze, że płatności przez Allegro Finanse nie dochodzą do sprzedawców pomimo pobrania środków z konta, albo dochodzi tylko jedna płatność przy pobraniu z konta kwoty 2-3 razy wyższej. Tego rodzaju "nadpłaty" lub nieudane wpłaty zazwyczaj wracają na konto kupującego po około 3 dniach. Jeśli u Ciebie nie wszystkie wróciły, napisz w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Sprzedawcom nie musisz zwracać żadnych prowizji, to niezgodne z regulaminem. W zakładce Kupione przy produktach z nieudaną płatnością możesz kliknąć Ponów płatność , a gdy wpłata jest Rozpoczęta, kliknij Anuluj a potem Ponów płatność, co spowoduje, że sprzedawcy otrzymają wpłaty. Pieniądze zostaną pobrane z konta ponownie. Jeśli masz z tym problem, zapłać zwykłym przelewem bezpośrednio na konta sprzedawców.
Po wpłacie bezpośrednio na konto sprzedawców w zakładce Kupione będzie mimo to informacja, że zakupy nie są opłacone tylko dlatego, że nie będą opłacone przez Allegro Finanse, ale w niczym Ci to nie będzie przeszkadzało. Nie ma obowiązku płacenia przez Allegro.
Dziękuję za podpowiedz 🙂
@xyz96 Doprawdy i wszystkie przywileje związane z zakupami przez Allegro będą ????
@LEW433 A czego miałoby nie być ?????
@xyz96 Przy wpłacie przelewem nie skorzysta ze Smarta.
@WREDZIA-W1 Taa, i trzech monet nie zgarnie 🙂
@xyz96 Ponownie zwracam Ci uwagę, żebyś nie sugerował, że przy płatności przez Allegro Finanse samoczynnie pobierane są kilka razy wyższe kwoty, niż koszty zamówienia. Kupujący samodzielnie wypełniają kilka kart i zlecają przelewy. Dzieje się tak w przypadku nieudanych i anulowanych kart płatności.
@nat_not Często się zdarza, że podczas zapłaty za towar przez Allegro Finanse dochodzi do dwukrotnego pobrania pieniędzy z konta kupującego, lub po pobraniu jednej płatności kupujący otrzymuje komunikat o braku wpłaty za zakupy. Z moich obserwacji i doświadczeń wynika, że nie zdarza się to przy jakichkolwiek innych płatnościach.
@xyz96 Nie jest to dwukrotne pobranie. Klient samodzielnie zleca kilka przelewów.
@nat_not ma rację.
To nie AF pobiera dwukrotnie. "Głupi" klient, kiedy widzi 'płatność nieudana' zleca jeszcze raz. Albo i dwa. Jego wina.
@akcesoria-net-pl A co ma zrobić jak widzi komunikat - płatność nieudana, zakupy nieopłacone? Z konta pobrało.
@akcesoria-net-pl Jeżeli klient poprawnie wykonuje operację, nie ma prawa zaistnieć płatność nieudana.
Moja odpowiedź była..., to się chyba nazywa sarkazm.
@nat_not ma rację. Nie ma technicznej możliwości dwukrotnego pobrania bez ingerencji użytkownika. Ale, że oprogramowanie nie daje sobie rady z odpowiednio szybkim pobraniem pakietów, to na to użytkownik wpływu nie ma.
@nat_not Ale jakoś Wam to nie przeszkadza i system nie blokuje kolejnych zleceń, gdy pierwsze zostanie przyjęte 🙂
Następnym razem zawsze zadam pytanie kupującemu, czy sam anulował i powtarzał płatności.