anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy - powód nieznany dla allegro

Puchilinka
#7 Wielbiciel#

Witam. W ostatnich  dniach zrobiłam zakupy z płatnością przez PayU. Około tygodnia temu jeden zakup, drugi 24 maja. Obie wpłaty nie doszły do allegro choć nie było żadnego błędu z mojej strony. Sprawdzałam oba przelewy z danymi otrzymanymi z allegro oraz zrobił to również bank na moją prośbę. Allegro stwierdziło, że moje wpłaty, jedna po drugiej nie zostały zaakceptowane przez payu, ale także nie potrafią podać przyczyny. I tak moje obie wpłaty stwierdzili zostaną zwrócone do placówki bankowej w której robiłam przelewy, teraz i kilka tygodni temu. Jeden już został zwrócony. Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego kolejne przelewy są nieakceptowane i zwracane choć wszystkie dane są PRAWIDŁOWE?! Co za tym idzie dalej mam nie opłacone zakupy za które zapewne będę musiała zwrócić sprzedającemu prowizje. Za co pytam. Za błędną, nieudolną, bez wyjaśnienia powodu  pracę osoby, która odrzuca wpłaty, jedna po drugiej? Z mojej strony wszystko było i jest dobrze. Dane prawidłowe. Skany posiadam. Allegro ma problem gdzieś (nie potrafią odpowiedzieć dlaczego tak się stało wpłata po wpłacie, payu kompletnie nie odpowiada) i to się nazywają u nich bezpieczne zakupy? Czy ktoś z Was miał podobnie w ostatnim czasie? 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

xyz96
#21 Demiurg#

Wiele osób tu pisze, że płatności przez Allegro Finanse nie dochodzą do sprzedawców pomimo pobrania środków z konta, albo dochodzi tylko jedna płatność przy pobraniu z konta kwoty 2-3 razy wyższej. Tego rodzaju "nadpłaty" lub nieudane wpłaty zazwyczaj wracają na konto kupującego po około 3 dniach. Jeśli u Ciebie nie wszystkie wróciły, napisz w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Sprzedawcom nie musisz zwracać żadnych prowizji, to niezgodne z regulaminem. W zakładce Kupione przy produktach z nieudaną płatnością możesz kliknąć Ponów płatność , a gdy wpłata jest Rozpoczęta, kliknij Anuluj  a potem Ponów płatność, co spowoduje, że sprzedawcy otrzymają wpłaty. Pieniądze zostaną pobrane z konta ponownie. Jeśli masz z tym problem, zapłać zwykłym przelewem bezpośrednio na konta sprzedawców.

Po wpłacie bezpośrednio na konto sprzedawców w zakładce Kupione będzie mimo to informacja, że zakupy nie są opłacone tylko dlatego, że nie będą opłacone przez Allegro Finanse, ale w niczym Ci to nie będzie przeszkadzało. Nie ma obowiązku płacenia przez Allegro.

oznacz moderatorów

Puchilinka
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za podpowiedz 🙂 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xyz96 Doprawdy i wszystkie przywileje związane z zakupami przez Allegro będą ????

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 A czego miałoby nie być ?????

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 Przy wpłacie przelewem nie skorzysta ze Smarta.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1  Taa, i trzech monet nie zgarnie 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Ponownie zwracam Ci uwagę, żebyś nie sugerował, że przy płatności przez Allegro Finanse samoczynnie pobierane są kilka razy wyższe kwoty, niż koszty zamówienia. Kupujący samodzielnie wypełniają kilka kart i zlecają przelewy. Dzieje się tak w przypadku nieudanych i anulowanych kart płatności. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not  Często się zdarza, że podczas zapłaty za towar przez Allegro Finanse dochodzi do dwukrotnego pobrania pieniędzy z konta kupującego, lub po pobraniu jednej płatności kupujący otrzymuje komunikat o braku wpłaty za zakupy.  Z moich obserwacji i doświadczeń wynika, że nie zdarza się to przy jakichkolwiek innych płatnościach.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Nie jest to dwukrotne pobranie. Klient samodzielnie zleca kilka przelewów.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@nat_not ma rację.

To nie AF pobiera dwukrotnie. "Głupi" klient, kiedy widzi 'płatność nieudana' zleca jeszcze raz. Albo i dwa. Jego wina.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@akcesoria-net-pl A co ma zrobić jak widzi komunikat - płatność nieudana, zakupy nieopłacone? Z konta pobrało.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@akcesoria-net-pl  Jeżeli klient poprawnie wykonuje operację, nie ma prawa zaistnieć płatność nieudana.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Moja odpowiedź była..., to się chyba nazywa sarkazm.

@nat_not ma rację. Nie ma technicznej możliwości dwukrotnego pobrania bez ingerencji użytkownika. Ale, że oprogramowanie nie daje sobie rady z odpowiednio szybkim pobraniem pakietów, to na to użytkownik wpływu nie ma.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@nat_not Ale jakoś Wam to nie przeszkadza i system nie blokuje kolejnych zleceń, gdy pierwsze zostanie przyjęte 🙂

Następnym razem zawsze zadam pytanie kupującemu, czy sam anulował i powtarzał płatności.

oznacz moderatorów