Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podalem zly adres wysylki przy zakupach. Zakup zaplacony bez mozliwosc anulowania. Sprzedajacy nie moze zmienic wygenerowanej etykiety. I nie nadal jeszcze przesylki (czeka na mnie). Jak zmienic adres dostarczenia?
@bruneq Jest możliwość anulowania.
Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Sprzedawca zwróci Ci wpłatę, a Ty kup to samo po raz drugi, podaj prawidłowy adres i zapłać.
Tak zrobilem, dzieki za pomoc.
Jeśli już została wygenerowana etykieta, to nie ma możliwości zmiany adresu. Wyjście jest w sumie tylko jedno:
1) Odstępujesz od umowy, a sprzedawca występuje do Inpostu o anulowanie niewykorzystanej etykiety (nic na tym nie traci skoro to smart). Sprzedawca zwraca Ci pieniądze za zamówienie, a Ty składasz nowe z poprawnym adresem.
XXI wiek i takie obejścia, no nic, tak zrobiłem. Dzięki za odpowiedz.