anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana danych osobowych

Client:60590330
#7 Wielbiciel#

Witam po raz enty próbuje zmienić nazwisko na koncie za każdym razem odmawiacie mimo że było wysyłane zdjęcie dowodu osobistego całego wszystkie 4 rogi było widać wraz ze zdjęciem również było dołaczony odis małżeństwa znów jest coś nie tak i nie chcecie zmienić danych.Pisze tu bo nie ma innego kontaktu z wami aby się porozumieć bardzo proszę się zajac6tym tematem lub po prostu skasuje konto i przestanę korzystać z tej usługi ponieważ w nie jest ona w tej chwili wiarygodna więc sami oszukujecie ludzi nieprawidłowymi danymi mimo ich zmianie.A ja z takiej platformy korzystać nie będę.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Dlaczego nie chcą zmienić, paprzcież w regulaminie jest taka mozliwośc zmiany? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60590330 konsultuję Twoje zgłoszenia w tej kwestii z zespołem, który je weryfikuje, dlatego na razie poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60590330 Twoje wnioski są odrzucane, ponieważ przesyłasz nam tylko jedną stronę dowodu osobistego, a do zmiany danych osobowych niezbędna jest także druga. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:60590330
#7 Wielbiciel#

Dla nie poinformowanych można przesłać tylko jedno zdjęcie dlatego drugiej strony nie było. Chyba trzeba coś zmienić aby każdy bez problemu mogł tmiec swoje dane🤗

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@_HolaOla_   Dziwne, a dlaczego te osoby które weryfikują nie potrafią odpowiedzieć, udzielić prostej informacji, pouczenia?  Przecież to byłoby proste, logiczne i niestresujące.

Nie piszą te osoby po polsku?  Musisz robić za tłumaczkę?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Uzupełnienie; nawet odpowiadać te osoby nie muszą,  wystarczy automatyczna wiadomość mail : "Weryfikacja odrzucona, dla kontynuowania zalecam kontakt poprzez (link)"

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

No co Ty to nie O... Nie wymagaj takich cudów!!! Tam po kilku godzinach miałam wiadomość, że wysłałam przelew z nie prawidłowego konta (millenium nie ma nazewnictwa kont i w apce mi się miejscami zamieniły). Na allegro przy wszystkim poprawnych przez parę dni nic i potem ze 3 dni czekania aż konsultant się łaskawie odezwie xD. Tu trzeba z zasady przyjmować, ze jak mogą coś schrzanić to na pewno to zrobią, potem będzie mniej nerwów...

oznacz moderatorów