Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Jakiś czas temu zamówiłem produkt na allegro. Po jakimś czasie podjąłem decyzję o rezygnacji (status był na etapie wygenerowania etykiety, ale nie wysłana). Sprzedawca odrzucił wniosek o zwrot pieniędzy podając powód że ją już nadał. Wszystko w porządku- moze status się w systemie nie zaktualizował. Poczekałem aż paczka do mnie przyjdzie po czym ją odesłałem do sprzedawcy na własny koszt. Sprzedawca otrzymał mój zwrot. Poprosił o złożenie nowego wniosku o zwrot prEz allegro, ale nie było takiej opcji, więc kliknąłem by otworzyć dyskusję. Napisalem by sprobowal teraz czy teraz jest możliwość zmiany decyzji by miał możliwość zwrotu pieniędzy. Napisal ze w takim razie jest problem, zapytal w jaki sposób ma mi zwrocic pieniądze
Cześć, @snajperss55. Sprzdający może zmienić decyzję o zwrocie - zrobi to w zakładce "zwroty towarów". Jeśli będzie miał problem z odszukaniem tej opcji, to najlepiej jak się z nami skontaktuje. 😊